Ik denk dat het officieel kan, maar of het lekker speelt weet ik niet.
De kaarten zijn net een beetje te langzaam om SLI lekker te laten gaan (heb met 2x GTX560-ti in SLI gewerkt voor lange tijd hier, vervangen door 1x GTX760 en ik wil nooit meer terug). Dus je kan de settings in sommige games nog steeds niet te hoog zetten want dan loop je tegen bottlenecks aan waardoor de framerates teveel gaan fluctueren. En dat laatste is rot voor Crossfire / SLI, want dan kunnen de frames niet op een constant tempo afgewisseld worden. Laat ik het zo zeggen, je mag _per kaart_ absoluut niet onder de 30fps komen. Als je dan 2 kaarten in SLI draait draaien ze een leuke vloeiende 60fps. Maar zodra je eventjes onder de 30fps dipt, is je frame-timing weg tussen de twee kaarten en voel je het extra hard dan je zou voelen met 1 kaart.
Juist op budget kaartjes voel je dat sneller dan high-end kaarten.
Waarom ik dit speciaal aan de orde breng is 1) mijn ervaring met 2x GTX560-ti, en 2) Dat je GTX560 toch een stukje trager is dan een GTX560-ti, en niet alleen in clocks (mist ook wat Cuda cores). Dus die twee kaarten zullen nooit hetzelfde draaien qua performance, en dus ga je het merken in 'hoe vloeiend' een spel voelt.
Het lijkt mij voor deze tijd gewoon niet echt de moeite waard meer to be honest. In de tijd dat die kaartjes nog nieuw voor 150,- gingen (en de 6xx serie al eventjes uit was, maar de 7xx nog niet) heb ik hetzelfde gedacht. Voor 100,- toen een 2e GTX560-ti erbij gedaan. Toen ik er later klaar mee was de twee kaartjes verkocht en dus een GTX760 gekocht.
Hier is het leuke, ik heb in de tussentijd (tussen het verkopen van de 560-ti's en het arriveren van een 760) een videokaartje van 1 van mijn andere PCs gebruikt (een MSI GTX660) en dat was al een verademing! De maximale snelheid van dat kaartje is veel langzamer dan 2x GTX560 maar Borderlands2 speelde zo veel meer speelbaar en consistenter.
Om het hele verhaal af te sluiten en een compleet andere kant te geven: Voor drie tientjes kan je het altijd gewoon proberen en kijken wat je er van vind, toch?
(Want mijn verhaal hangt ook erg af van de spellen die je speelt en hoe die draaien met SLI natuurlijk).