Affiliate productfeeds inladen WooCommerce

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Hoi allemaal,

Sinds kort heb ik een nieuwe website opgestart waar ik affiliate productfeeds wil inladen.
Het is de bedoeling om de bezoekers een overzicht van aanbiedingen te laten zien, waarna zij direct kunnen doorklikken naar desbetreffende webshop.

Nu heb ik WooCommerce geinstalleerd + de WP All Import plugin zodat ik XML of CSV feeds kan inladen.
Helaas kwam ik erachter dat je de Pro versie moet kopen van WP All Import om direct Affiliate productfeeds in te kunnen laden. Met de gratis versie kan ik dus wel de feeds inladen, maar zal ik handmatig alle affiliate links moeten toevoegen. Dat kan, maar is wel een tijdrovende klus...

Nu is mijn vraag: Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en weet iemand misschien een goede alternatieve plugin (gratis) waarmee ik gemakkelijk die productfeeds kan inladen en waarbij ook direct de affiliate links worden meegenomen. Of misschien wel het advies dat ik dit op een hele andere manier moet aanpakken ;)

Alvast bedankt voor het meedenken!

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:38

MsG

Forumzwerver

Hij haalt pro-actief de affiliatelinks er uit? Want bij de meeste affilliateclubs zit in de XML-feed al je persoonlijke affiliate-referral.

Overigens praat je over 99$ voor een eventuele investering. Of je verwacht niks te verdienen met je affiliate-business, maar anders is dit toch peanuts?

[ Voor 35% gewijzigd door MsG op 10-01-2016 15:03 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
MsG schreef op zondag 10 januari 2016 @ 15:02:
Hij haalt pro-actief de affiliatelinks er uit? Want bij de meeste affilliateclubs zit in de XML-feed al je persoonlijke affiliate-referral.

Overigens praat je over 99$ voor een eventuele investering. Of je verwacht niks te verdienen met je affiliate-business, maar anders is dit toch peanuts?
Gaat om 199$ geloof ik. Dat is een prima investering hoor, daar niet van..
Maar als er een makkelijkere manier is, dan probeer ik dat liever eerst.

Zie bijgevoegde afbeelding voor de melding die ik krijg wanneer ik affiliate product kies:
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2cgzqt1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
Ik zie dat hij dus wel de affiliate links eruit haalt na het importeren van de bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:38

MsG

Forumzwerver

Lijkt dus op een actieve beperking om gratis gebruik voor commerciële doeleinden tegen te gaan. De kale pro -versie kost toch echt $99 als ik op hun website kijk. Ik denk dat je het dan hoe dan ook buiten deze add-on moet gaan zoeken, wellicht kan je iets maken dat ze in de database zelf aanpast, of wellicht een andere XML-feed module?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
MsG schreef op zondag 10 januari 2016 @ 15:50:
Lijkt dus op een actieve beperking om gratis gebruik voor commerciële doeleinden tegen te gaan. De kale pro -versie kost toch echt $99 als ik op hun website kijk. Ik denk dat je het dan hoe dan ook buiten deze add-on moet gaan zoeken, wellicht kan je iets maken dat ze in de database zelf aanpast, of wellicht een andere XML-feed module?
Dat denk ik dus ook.
In principe ben ik wel bereid om te investeren, en 99,- valt reuze mee.

Zelf ben ik puur uit hobby begonnen met een website en die loopt goed, dus dit leek me een mooie toevoeging. Mijn kennis om echter zelf aanpassingen te schrijven is te beperkt. Ik zal even zoeken naar andere mogelijkheden en anders schaf ik die pro versie gewoon aan.

Thanks voor je input!

Pagina: 1