Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmastro
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-04 21:31
hallo daar,

Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen.
Ik heb een TP-Link Archer C7v2 router gekocht en daarom Open-WRT geïnstalleerd.
Nu is dit toch even te veel gedoe voor mij en wil ik terug naar de fabrieks firmware. Nu lees ik dat ik geen BIN bestand terug kan zetten maar dat ik deze moet omzetten naar een ander soort bestand. (32bit verwijderen ofzo). Zou iemand mij daar mee kunnen helpen?

Alvast bedankt,
Alex

Dit was de oplossing voor mijn probleem::

[ Voor 27% gewijzigd door elmastro op 03-02-2016 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijzelf
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Waar lees je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:57

lier

MikroTik nerd

Welk deel is "te veel gedoe"?
Zodra je LuCI (vanaf CLI) geïnstalleerd hebt (heb je dat gedaan) is het redelijk recht toe recht aan.

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:42
Aangezien ik een laatst een TP Link heb vervangen voor een WRT1200AC van Linksys heb ik die TP Link teruggezet naar stock FW, maar de mtd manier kan ik niet aanraden, de ethernetpoorten deden het niet meer daarna en ander gedoe. Door WPS te gebruiken heb ik hem uiteindelijk goed terug gekregen naar stock, maar TFTP had dit probleem nooit naar voren laten komen. Dus raad ik je aan dit te doen: https://wiki.openwrt.org/...tftp_recovery_de-bricking
Is iets meer werk dan de mtd manier, maar wel veiliger, uiteraard moet je de serial-less manier gebruiken.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oortjes
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oortjes
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:47
Ik heb afgelopen weekend OpenWRt op mijn Archer C7 gezet. Omdat er voor mij toch te veel onduidelijkheden waren heb ik de originele firmware weer terug gezet. Met het commande dd.exe zoals beschreven in de bovenstaande link was het binnen 5 minuten voor mekaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmastro
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-04 21:31
Hallo allen,

Helaas had ik niet eerder tijd om de tips op te volgen. Maar heb net met de tips van arjanmoes de firmware kunnen terugzetten. Bedankt iedereen voor de tips!

Met vriendelijke groet,
Alex
Pagina: 1