Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

help: eerste pc build

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben bezig met mijn eerste pc build ooit en heb niet zo heel veel verstand van al de hardware die nodig is. ik heb een budget van 650-700 euro (nog bezig op school :( ) en heb al een lijst van onderdelen gemaakt. graag wat tips over of ik nog meer nodig heb of wat ik kan verbeteren.

- Intel Core I5-4460
- ASRock B85M pro4
- Corsair 8GB DDR4-1600 kit
- HDD Seagate 1TB hard drive
- MSI Geforce GTX 950 of MSI Geforce GTX 960
- EVGA 500W voeding

m.v.g :)

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Waarom halen mensen altijd die mooie voorgekookte vragen weg, en posten ze in het verkeerde subforum?

2. Beantwoord de vragen
Antwoord in je openingspost op (zoveel mogelijk van) de volgende vragen. Deze vragen komen al automatisch in beeld als je een topic opent en dien je te beantwoorden om een zo duidelijk mogelijk beeld te krijgen van wat je wil. Laat deze staan. Verwijderen leidt tot sluiting van je topic.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ga je overklokken?
Wat verwacht je van ons?

People as things, that’s where it starts.