Stille case

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207195

Topicstarter
Ik zoek een?
Stille Case

Wat is je budget?
150Euro max

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
neen

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De case moet stil zijn aangezien die in een woonruimte staat, er moet een asus 980TI in kunnen (32 cm) en 6HDD + 1 SSD en zo klein mogelijk zijn, voor al de hoogte is belangrijks <50cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philpend
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10-07 10:19
Dan lijkt mij dit wel een goede:
http://nl.hardware.info/p...ne-r5-black/specificaties

Heb je overigens voor al die harde schijven wel eens gedacht aan een NAS? Die kan overal in je huis staan. Volgens mij maken 6 HDD's in wat voor kast dan ook sowieso een t*ringherrie.

[ Voor 43% gewijzigd door Philpend op 10-01-2016 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:14
deze http://tweakers.net/product/450136/nzxt-h440-new-edition/ is een mooie case waar 6 hdds in passen en 8 ssds. is ook zeer stil (spreek uit ervaring). Mijn r9 290 is 31 cm en past met gemak dus die van jou moet ook wel passen dan. Formaat is niet zo handig voor jou maar is wel echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 660294

Een behuizing is net zo stil als de onderdelen die erin zitten. Luidruchtige fans in een geïsoleerde behuizing zal je nog steeds goed horen, stille fans in een eenvoudige behuizing zal dan stiller zijn.

Onderzoek eerst wat veel geluid maakt in je huidige systeem. De fan van de cpu koeler, voeding, videokaart, fans van de behuizing, harde schijven en ga zo maar door. Je huidige onderdelen in een 'stille' behuizing plaatsen hoeft niet per definitie het gewenste resultaat op te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:55

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

pricewatch: Nanoxia Deep Silence 2 Licht Zwart

denk ik dan aan, maar zoals Philpend al aangeeft, kun je niet beter het systeem splitsen?

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger