vetkwabbetje schreef op zondag 10 januari 2016 @ 12:17:
Ik heb nog geen monitor haha, maar wil er wel eentje gaan kopen met een HDMI aansluiting. Of raden jullie dat af? In welke port moet die displayportkabel dan? Want ik heb alleen 2x USB 3.0 en 1x USB 3.1 die wel Displayport 1.2 ondersteunt. Maar ik snap er eerlijk gezegd niks meer van haha.
De enige manier om schermen te verbinden is via een adapter. Dell maakt er zelf een die Thunderbolt omzet naar HDMI, VGA, USB3 en Ethernet, maar die is momenteel lastig te krijgen. Bovendien is dat een adapter van zo'n 100 euro.
Makkelijker is deze adapter van Cable Matters, maar ik heb met deze in combinatie met de XPS13 geen ervaring, dus ik kan je niet garanderen dat deze kwalitatief goed in orde is. Wel staat je XPS13 vermeld in het lijstje met compatible apparaten.
http://www.amazon.com/Cab...eywords=usb+3.1+c+to+hdmi
Edit:
Je kunt natuurlijk ook draadloos verbinden met een monitor, maar dan moet je een monitor kopen die dat ondersteunt. Dan ben je waarschijnlijk een stuk duurder uit dan als je gewoon een HDMI scherm haalt met bovenstaande adapter. En de bekabelde optie is natuurlijk altijd stukken betrouwbaarder.
[
Voor 13% gewijzigd door
Sorbo op 10-01-2016 12:29
]