Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satori_1978
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-06 14:22
Hallo,

Ik wil graag mijn enthousiasme in java/html etc graag toepassen op webdesign/apps. Ben daar nog mijn weg in het zoeken. En ik vroeg mij af waar nog wat mee te verdienen valt of uberhaupt werk in is? Er is een overschot aan webdesignbureaus etc dus wie zit er nog op een webdesigner/coder te wachten ?

Lang verhaal kort te maken; hoe kun je van scratch (ben beginner) jezelf aantrekkelijk maken voor deze arbeidsmarkt en/of opdrachtgevers ?

[ Voor 18% gewijzigd door satori_1978 op 10-01-2016 12:10 ]

Awaken

Beste antwoord (via satori_1978 op 10-01-2016 16:37)

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-09 19:16
Heb je een opleiding op HBO / WO niveau? Ook als die niet direct in de ICT is, opent het wel deuren. Maar zo'n papiertje is wel een beetje een startkwalificatie voor een goede baan in de IT.

Op MBO niveau liggen de kaarten anders geschud. Daar kom je vooral binnen als je jong en goedkoop bent.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-09 22:05
Dat geldt ook voor een timmerman en schilder... Prijs? Kwaliteit?

Een klein marktonderzoek kun je zelf doen. Hoeveel uur denk je te moeten besteden? Welke kosten heb je? Hoeveel klanten denk je te kunnen werven? Hoe bouw je een portfolio op? Heb je specifieke kennis in een bepaalde sector?

Dus ja er is wat te verdienen, maar niet voor iedereen die wel eens een websiteje maakt.

En wat heb je in een half jaar bijgeleerd? Dynamische website opzetten voor dummies

[ Voor 12% gewijzigd door Miyamoto op 10-01-2016 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Doe een HBO TI / SE, ga intussen lekker door met hobby projecten voor je portfolio, en ze staan voor je in de rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satori_1978
Thx, is het ook mogelijk om losse certificaten te halen ? Een hbo opleiding icm fulltime baan is niet haalbaar. Ik werk ook tevens in een nader werkveld.
Afgelopen half jaar dus niks met Joomla gedaan. Wel javascripts/css/html5

Awaken

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Heb je een opleiding op HBO / WO niveau? Ook als die niet direct in de ICT is, opent het wel deuren. Maar zo'n papiertje is wel een beetje een startkwalificatie voor een goede baan in de IT.

Op MBO niveau liggen de kaarten anders geschud. Daar kom je vooral binnen als je jong en goedkoop bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satori_1978
Nou ik ben nu 37 en heb wel een HBO zorg diploma met vele aanvullende certificaten en een MBO Netwerkbeheer van 17 jaar geleden.

Awaken

Pagina: 1