Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en voor vragen / advies kan ik mij het beste registreren :-)

Op dit moment ben ik werkzaam in de financiële dienstverlening. Mijn werkgever is de afgelopen twee jaar bezig om meer digitaal te werken, tijdens bijeenkomsten wordt steeds meer en meer op gewezen dat je werk veranderd maar ook je functie. Dit heeft mij doen besluiten om me om te scholen. Gesprek gehad met directie, managers (ict en eigen afdeling ) en hr (personeelszaken ) Iedereen enorm enthousiast maar hoe nu verder?

Wat wil gaan doen, ik ben totaal nieuw op dit gebied maar ik weet wel dat ik naar business en management ga. Dit ligt mij beter dan programmeren. Dit wil ik wel leren maar (of ik heb een verborgen talent )wordt niet mijn ding. De voorkeur ligt bij informatie analist of data analist (hier ligt enorm veel werk bij mijn werkgever!). Ik heb met een aantal mensen gesproken en die raden mij HBO ict aan met richting business. Duurt 4 jaar. Voor HR ga ik hiervoor een plan van aanpak schrijven.

Heel verhaal maar graag advies/tips en op en aanmerkingen.

Op dit moment zijn er geen vacatures dus ik helaas nog niet instromen. Voor een "nieuw " iemand wat is een goede instroom? Functioneel beheerder? Tester?

Programmeren wil wel begrijpen wat raden jullie aan? Eventueel boek kopen en lezen?

Groet