Wanneer T-Bird ?????

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 15:26
Hoi Allemaal,

ik heb nu de kans om een nieuwe pc te kopen maar ik weet niet of ik nu zal wachten tot de T-Bird en de Geforce2 wat in prijs zaken of dat ik gewoon nu meteen een Athlon classic moet kopen met een geforce1. met als mobo bij beide de K7V en een 7200 toeren schijf.

kan iemand mij vertellen wat de voordelen zijn van een t-bird tov een Athlon classic.

De pc wordt vooral om zware berekeningen te doen Q3 en DPC dus daarom dacht ik liever een T-bird dan een Duron. Please correct me if im wrong ..

BVD

Verwijderd

Waarom moet je wachten je kan die dingen al 2 maanden in Nederland kopen.

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 07-09 15:26
maar wanneer zijn ze bij bijvoorbeeld mycom/paradigit te koop ? ik kom ze verder alleen bij graficall tegen.

en ik wil graag weten wat het verschil is ?

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
Bij Mycom of Paradigit? Nou dan kun je nog wel een jaartje wachten >:), die gasten lopen altijd achter (en Paradigit is ook nog eens belachelijk duur). Gewoon online bestellen ...

Het verschil? De Thunderbird is er ook in SocketA en heeft;

-256Kb on-die full-speed L2 (64-bit bus)

Classic heeft;

-512Kb 'off-die' L2 dat loopt op de halve, 2/5 of 1/3 speed van de core (bij 800 op 2/5 dacht ik ... ) (ook 64-bit bus).

Ik heb nu de Classic (al een tijdje) maar als ik nu zou moeten kiezen zou ik toch de Thunderbird nemen ... nauwelijks duurder en toch wel een stukkie sneller door z'n snellere cache ...

PC Specs