Ik had al een Logitech MK520 draadloze desktopset in gebruik op kantoor met mijn werknotebook. Omdat ik steeds vaker thuis ging werken, heb ik er een 2e MK520 set bijgekocht voor thuis om te gebruiken met diezelfde werknotebook. Allebei die sets hebben de Logitech M310 muis. Het probleem is dat ik bij de nieuwe M310 muis niet de dubbelklikfunctie kan kiezen om toe te wijzen aan de middelste (scrollwiel) knop. Bij de oude M310 is dat wel mogelijk....vreemd.
SetPoint Control Center v6.32.7
Setpoint driver v5.33.14
Is er een manier zodat ik toch de dubbelklik beschikbaar krijg voor de middelste knop op de nieuwe M310 muis?
(ik kan helaas geen software instaleren op mijn werknotebook, bedrijfsbeleid)
Ik kan echter wèl aanpassingen aanbrengen in de user.xml file die in de map c:\Users\USERNAME\AppData\Roaming\Logitech\SetPoint\ staat.
Ik heb ontdekt dat voor de oude M310 muis dit deel in user.xml verantwoordelijk is voor de middelste knop:
<Button Number="3" Name="3">
<Param IconLoc="" Type=""/>
<Trigger Class="ButtonPress">
<Param Button="3" EventType="100663297" FirstRepeatDelay="0" RepeatDelay="0" Silent="0" Type="0"/>
<TriggerState Name="ButtonDownUp" HandlerSet="DoubleClick">
<Handler Class="MouseButton">
<Param ButtonName="DoubleClick"/>
</Handler>
</TriggerState>
</Trigger>
</Button>
</Buttons>
En dat dit deel verantwoordelijk is voor de middelste knop van de nieuwe M310 muis (tijdelijk even Paste toegewezen, omdat doubleclick niet kon).
<Param Button="3" EventType="16777216" FirstRepeatDelay="0" RepeatDelay="0" Silent="0" Type="0"/>
<TriggerState Name="ButtonDownUp" HandlerSet="Paste">
<Handler Class="KeyStroke">
<Param KeyName="^v"/>
</Handler>
</TriggerState>
</Trigger>
</Button>
Ik heb geprobeerd om het deel van de middelste knop van de oude M310 naar het deel in de nieuwe M310 en tevens EventType="100663297" gewijzigd naar EventType="16777216", maar dat werkte niet.
Is er een manier om dit wel werkend te krijgen, bij voorkeur door aanpassing in de user.xml??
SetPoint Control Center v6.32.7
Setpoint driver v5.33.14
Is er een manier zodat ik toch de dubbelklik beschikbaar krijg voor de middelste knop op de nieuwe M310 muis?
(ik kan helaas geen software instaleren op mijn werknotebook, bedrijfsbeleid)
Ik kan echter wèl aanpassingen aanbrengen in de user.xml file die in de map c:\Users\USERNAME\AppData\Roaming\Logitech\SetPoint\ staat.
Ik heb ontdekt dat voor de oude M310 muis dit deel in user.xml verantwoordelijk is voor de middelste knop:
<Button Number="3" Name="3">
<Param Button="3" EventType="100663297" FirstRepeatDelay="0" RepeatDelay="0" Silent="0" Type="0"/>
<TriggerState Name="ButtonDownUp" HandlerSet="DoubleClick">
<Handler Class="MouseButton">
<Param ButtonName="DoubleClick"/>
</Handler>
</TriggerState>
</Trigger>
</Button>
</Buttons>
En dat dit deel verantwoordelijk is voor de middelste knop van de nieuwe M310 muis (tijdelijk even Paste toegewezen, omdat doubleclick niet kon).
<Param Button="3" EventType="16777216" FirstRepeatDelay="0" RepeatDelay="0" Silent="0" Type="0"/>
<TriggerState Name="ButtonDownUp" HandlerSet="Paste">
<Handler Class="KeyStroke">
<Param KeyName="^v"/>
</Handler>
</TriggerState>
</Trigger>
</Button>
Ik heb geprobeerd om het deel van de middelste knop van de oude M310 naar het deel in de nieuwe M310 en tevens EventType="100663297" gewijzigd naar EventType="16777216", maar dat werkte niet.
Is er een manier om dit wel werkend te krijgen, bij voorkeur door aanpassing in de user.xml??
Samsung S23 Ultra 256GB