Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Full HD of UHD TV
Wat is je budget?
Max 1300, dit nu aftrek van de -22 BTW actie van Media Markt.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen, reguliere TV, Films kijken, Fotos bekijken
Wat heb je zelf al gevonden?
4K
Panasonic Viera CX700
Panasonic Viera TX-50CX800
SONY KD-49X8305C
SONY KD-55X8505C
Full HD
SONY KDL-50W805C
Panasonic CS630
SONY KDL-W755C
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn HD-Ready tv begint mankementen te vertonen en aangezien de MediaMarkt BTW dagen voor de deur staan zijn ik en mijn partner opzoek naar een nieuwe TV, momenteel hebben we een 32 inch, en deze is eigenlijk te klein i.v.m mijn zicht, mijn zicht met bril is zo`n 80-85%, dus ik zie pas FullHD/UHD als ik er zowat met mijn neus op het beeld zit
, daarom wil ik graag wat groter gaan.
Mijn partner wil graag een Curved TV, en samen zijn we er nog niet over uit of het nou een Full HD of een 4K TV moet worden.
De content die we nu kijken is 720/1080P, en ik heb het idee dat we de komende jaren nog geen gebruik gaan maken, van 4K en HDR/HDMI 2.0 wordt geloof ik nog niet ondersteund door bovenstaande UHD TVs.... maar het is handig om alvast te hebben, en 1080P wordt geupscaled naar 4K?
Ik ben dus opzoek naar een 48-55inch welke ik kan kopen bij de Media Markt, en ik vind het niet erg om eventueel nu naar een goede Full HD TV te kijken voor een lager budget, om dan over een aantal jaar een goede 4K te kopen als 4K de norm geworden is.
* Ik besef me dat bovenstaande TV`s alleen UHD Televisies betreft, ik zal deze post updaten met eventuele Full HD TV kandidaten *
Ik zoek een?
Full HD of UHD TV
Wat is je budget?
Max 1300, dit nu aftrek van de -22 BTW actie van Media Markt.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen, reguliere TV, Films kijken, Fotos bekijken
Wat heb je zelf al gevonden?
4K
Panasonic Viera CX700
Panasonic Viera TX-50CX800
SONY KD-49X8305C
SONY KD-55X8505C
Full HD
SONY KDL-50W805C
Panasonic CS630
SONY KDL-W755C
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn HD-Ready tv begint mankementen te vertonen en aangezien de MediaMarkt BTW dagen voor de deur staan zijn ik en mijn partner opzoek naar een nieuwe TV, momenteel hebben we een 32 inch, en deze is eigenlijk te klein i.v.m mijn zicht, mijn zicht met bril is zo`n 80-85%, dus ik zie pas FullHD/UHD als ik er zowat met mijn neus op het beeld zit
Mijn partner wil graag een Curved TV, en samen zijn we er nog niet over uit of het nou een Full HD of een 4K TV moet worden.
De content die we nu kijken is 720/1080P, en ik heb het idee dat we de komende jaren nog geen gebruik gaan maken, van 4K en HDR/HDMI 2.0 wordt geloof ik nog niet ondersteund door bovenstaande UHD TVs.... maar het is handig om alvast te hebben, en 1080P wordt geupscaled naar 4K?
Ik ben dus opzoek naar een 48-55inch welke ik kan kopen bij de Media Markt, en ik vind het niet erg om eventueel nu naar een goede Full HD TV te kijken voor een lager budget, om dan over een aantal jaar een goede 4K te kopen als 4K de norm geworden is.
* Ik besef me dat bovenstaande TV`s alleen UHD Televisies betreft, ik zal deze post updaten met eventuele Full HD TV kandidaten *
[ Voor 3% gewijzigd door Kelnarath op 13-01-2016 13:48 ]