Dames en heren
Ik heb Windows vandaag eens opnieuw geïnstalleerd. lang verhaal kort: ik heb wat software geïnstalleerd (en gederinstalleerd) waardoor ik nu (denk ik) een foutmelding krijg bij het opstarten van Windows:
Er is een probleem opgetreden tijdens het starten van c:\users\(gebruikersnaam)\appdata\local\rushform\{lang nummer]\rugyed.dll
kan de opgegeven module niet vinden.
het programma die dit veroorzaak heeft heb ik dus gedeinstalleerd maar deze foutmelding blijft naar voren komen
bij msconfig - opstarten kan ik niks raars vinden
via ccleaner kan ik bij opstarten ook niks raars vinden
de map rushform bestaat ook niet in \local\ dus logisch dat deze foutmelding naar voren komt
het runnen van malwarebytes heeft geen resultaat geboden
heeft iemand van jullie een idee wat ik zou kunnen proberen?
Ik heb Windows vandaag eens opnieuw geïnstalleerd. lang verhaal kort: ik heb wat software geïnstalleerd (en gederinstalleerd) waardoor ik nu (denk ik) een foutmelding krijg bij het opstarten van Windows:
Er is een probleem opgetreden tijdens het starten van c:\users\(gebruikersnaam)\appdata\local\rushform\{lang nummer]\rugyed.dll
kan de opgegeven module niet vinden.
het programma die dit veroorzaak heeft heb ik dus gedeinstalleerd maar deze foutmelding blijft naar voren komen
bij msconfig - opstarten kan ik niks raars vinden
via ccleaner kan ik bij opstarten ook niks raars vinden
de map rushform bestaat ook niet in \local\ dus logisch dat deze foutmelding naar voren komt
het runnen van malwarebytes heeft geen resultaat geboden
heeft iemand van jullie een idee wat ik zou kunnen proberen?