Iframes verdwijnen vrijwel meteen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunhappy
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-07-2019
Sinds een week verdwijnen alle iframes in alle browsers vrijwel direct na het laden van de pagina. Wat er precies gebeurt is dat de inhoud van de src van de iframe wordt vervangen door 'about:blank'.

Omdat dit in iedere browser gebeurt (Chrome, Firefox en IE/Edge), denk ik in aan een of andere beveiligingsinstelling in Windows die per ongeluk is aangezet en niet aan bijvoorbeeld cookies (die heb ik ook al eens verwijderd).

Een upgrade van Windows 8 naar Windows 10 heeft het probleem overigens niet opgelost.

Bij Internetopties onder 'Instellingen > Beveiliging > Aangepast niveau' staan een aantal instelling met betrekking tot iframes, maar het aanpassen van deze instellingen heeft niet tot een oplossing geleid.

Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:35
Wat voor een programma's heb je onlangs geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunhappy
Ik heb updates van bijvoorbeeld PhpStorm en FileZilla gedaan. Verder heb ik Steam opnieuw geïnstalleerd op een andere schijf. Skype heeft zo te zien ook een update gehad 2 weken geleden. Verder weet ik het zo even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:35
Het lijkt eerder op een antivirusprogramma zoals avg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Wat doet een tijdelijk ander userprofile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunhappy
Kan inderdaad het antivirusprogramma zijn, ik gebruik dat gratis programma Avira Antivir. Een ander user profile kan ik ook wel eens proberen. Maar wellicht biedt onderstaande perspectief:

Waar ik achter ben gekomen is dat toen ik gisteren op een andere WiFi-verbinding zat, alle iframes wel zichtbaar waren. Geeft dit misschien andere inzichten?
Pagina: 1