[iPad mini] Gelockt door vorige eigenaar? Herstellen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iinsane
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-08 12:14
Hallo tweakers,

vandaag tref ik mijn ipad mini 3g + wifi aan in een boot loop. Dit is gebeurt nadat ik wou updaten naar IOS 9 .. Ik heb geprobeerd te resetten via normale, dfu en recovery modes. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan fixen? Hij blijft hangen dat ik de ipad moet verbinden aan itunes. Het verste waar ik ben gekomen is bij het controleren van de update maar daarna geeft hij error (-1) aan. Heb meerdere systemen geprobeerd en ook verschillende usb kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Volg eerst deze stappen https://support.apple.com/en-lb/HT201210 eens om de update opnieuw uit te voeren. Je zou ook nog je router opnieuw op kunnen starten (dns of cache issue).

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iinsane
GerardVanAfoort schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 20:46:
Volg eerst deze stappen https://support.apple.com/en-lb/HT201210 eens om de update opnieuw uit te voeren. Je zou ook nog je router opnieuw op kunnen starten (dns of cache issue).
Heb het allemaal geprobeerd, hij gaat de fout in als hij de firmware wilt installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Compleet nieuw image https://ipsw.me en DFU mode?

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Als je eens begint met beschrijven wat er exact "de mist in gaat" en welke meldingen je krijgt? Eventueel voorzien van een afbeelding, dan kunnen we wat gerichter meedenken.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iinsane
Net geprobeerd, weer geen resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iinsane
MsG schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 21:25:
Als je eens begint met beschrijven wat er exact "de mist in gaat" en welke meldingen je krijgt? Eventueel voorzien van een afbeelding, dan kunnen we wat gerichter meedenken.
Deze melding krijg ik als ik hem wil herstellen, zelfde geld als die in DFU mode staat.

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/thumb/200/_0c318e47a87ddc7c9a6fe0fbcf8ce660.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Staat je iPad wel bij apparaten https://appleid.apple.com/account/manage en kan je m daar verwijderen?

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iinsane
Heb de ipad net van iemand overgenomen die dit probleem niet kon oplossen, hij heeft hem nooit ingelogd op icloud ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Mmm dit klinkt heel anders dan je startpost. Dit ga je dus niet opgelost krijgen. Slotje!

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iinsane
GerardVanAfoort schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 21:51:
Mmm dit klinkt heel anders dan je startpost. Dit ga je dus niet opgelost krijgen. Slotje!
Ik kan de vorige eigenaar even vragen of hij hem wilt verwijderen. Als dat gelukt is zal ik het zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Buiten de Apple-ID die je nodig hebt, zit er nog een simkaart met simpin in?

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 16:08
De -1 error krijg ik ook op een iPad 1 32GB 3G. Uiteraard helemaal aan het einde als hij bijna klaar is met herstellen. Echt superraar want -1 duid op een usb issue. Verschillende pcs en macs geven hetzelfde resultaat ook met een aantal andere kabels en via verschillende methoden. Het lijkt mij allemaal gelinkt te zijn aan een hardware defect tussen dockconnector en cpu. Heeft overigens niks met icloud te maken verder. Dan is herstellen gewoon mogelijk alleen krijg je hem daarna niet geactiveerd zonder password.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iinsane
supersnathan94 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 01:13:
De -1 error krijg ik ook op een iPad 1 32GB 3G. Uiteraard helemaal aan het einde als hij bijna klaar is met herstellen. Echt superraar want -1 duid op een usb issue. Verschillende pcs en macs geven hetzelfde resultaat ook met een aantal andere kabels en via verschillende methoden. Het lijkt mij allemaal gelinkt te zijn aan een hardware defect tussen dockconnector en cpu. Heeft overigens niks met icloud te maken verder. Dan is herstellen gewoon mogelijk alleen krijg je hem daarna niet geactiveerd zonder password.
iemand die bij apple werkt heeft me geholpen. Het probleem is de communicatie chip, deze is waarschijnlijk kapot gegaan door waterschade. Hierdoor kreeg ik de -1 error. Ondertussen heb ik hem al kunnen verkopen voor een mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 16:08
Heb je hem bij Apple verkocht? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem. Dus vraag me af hoe en wat.
Pagina: 1