Toon posts:

ACER ASPIRE G7711 Predator

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen

Ik ben een leek wat PC aangaat, nu komt er een mooie ACER ASPIRE G7711 Predator voorbij die ik voor mijn zoon wil aanschaffen. Dus ben ik wat specs gaan google. en kom tot mijn verbazing er achter dat het in dit geval om allemaal laptop componenten betreft.

2 vragen, is dat normaal, laptop componenten in een gamers PC, of word ik geflest?
Heeft iemand ervaring met deze setup en is dat een wijze aankoop gezien er een videochip ipv card in zit.

Opslagcapaciteit
2TB
CPU/SoC Intel Core i7-920
Videochip
Radeon Mobility HD7950
Geheugentype
DDR3 (SODIMM)
Verbinding (USB/FW) Firewire 400, 11x USB 2.0
Video uit 2x DVI-I, HDMI

alle input wordt zeer gewaadeerd!!!!!!!! 8)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Er zitten geen laptop componenten in die PC, dat past niet. Een mobility HD7950 bestaat dan ook niet.

Als het een wijze aankoop is, is helemaal afhankelijk van de vraagprijs. Voor 100 euro is het een prima koop, maar voor 1000 euro wordt je flink opgelicht.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:40
Je zegt: ik ben een leek. Toch stel je dat de genoemde componenten laptop-onderdelen zijn?! Das knap, zover ik weet namelijk is de i7-920 (eerste generatie) nooit in een laptop gebruikt.

Volgens mij betrof dit een advertentie op marktplaats. Het kan zijn dat de koper Apparaatbeheer heeft gekopieerd naar de advertentie. Misschien dat deze stond aangeduid als "Radeon Mobility"? Heb zelf geen AMD-videokaart, dus misschien dat iemand anders het kan bevestigen. Een AMD HD7950 bestaat wel, dat zou een stuk logischer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Nee in apparaatbeheer zal niet staan dat het een Radeon Mobility is.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze componenten kunnen sws niet in een laptop, het kan wel dat er een laptop is met DRR3 geheugen, en een hardeschijf van 2TB. Maar de andere onderdelen zover ik weet niet, maar ik zal als ik jou was toch wel wat verder zoeken, die videokaart is nog een best leuk goedkoop videokaartje om simpele games zoals minecraft op te spelen, maar daar kan je geen GTA V op high van verwachten. En die processor lijkt me wat oud voor een echte game-pc. Stel dat je zoontje eens het leuk vindt om wat te gaan videobewerken of fotobewerken, dan duurt het renderen met die processor ontiegelijk lang. Je kan beter naar een nieuwere skylake processor kijken, of naar een simpele I5-4460, kan alle games goed aan, of voor als je wilt overklocken een processor met een K erachter. Er bestaan wel laptops met een Amd radeon HD7950m maar geen laptops met een Amd Radeon HD7950...