Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Matarlo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-05-2020
Beste,

Graag zou ik via Moto Maker mijn toekomstige Moto G willen customizen maar is niet te leveren in Nederland/Belgie zoals te zien is op hun site. Heeft iemand hier ervaring dat het wel gelukt is?
Zoals ik de artikelen mag geloven kan deze nog steeds niet geleverd worden in Nederland/Belgie.

Hopelijk kan iemand me verder helpen.

Groeten,

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Aangezien Moto Maker niet in de Benelux beschikbaar is, zal het bij niemand gelukt zijn. De enige optie is om het via iemand te doen in een land waar Moto Maker wel beschikbaar is.

De cover van de Moto G is makkelijk te verwisselen overigens, en losse covers kosten niet zoveel, dus daarmee kan je 'm al enigszins customizen. Niet zoveel als je misschien zou willen, maar het is beter dan niks ;)

The devil is in the details.

• Matarlo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-05-2020
Oke bedankt voor de informatie. En waar zou ik deze covers kunnen halen? Heb geen idee waar ik naar zou moet zoeken.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Als je zoekt op 'Motorola Moto G cover kopen' zal je vast meer dan genoeg vinden. Eventueel nog even de versie benoemen van de Moto G die je hebt wilt (Moto G 3 bijvoorbeeld), om zeker te weten dat ze ook passen.

The devil is in the details.