Ik heb Windows 10 op een nieuwe laptop.
Omdat ik een naam heb met 2 initialen, een punt en dan een spatie met kleine letter.
Voorbeeld: G.R. Van Spokestein
Zoals u ziet wordt het woord 'Van' automatisch een hoofdletter.
Ik erger
mij er dood aan want zo heten wij niet.
Redenerend dat er een punt staat en het apparaat dit mogelijk als een einde van een zin ziet dacht ik dat er wel ergens een instelling zou moeten zijn om die hoofdletter na een punt te verwijderen. Die heb ik gevonden. Ik heb alle instellingen doorgeworsteld en heb een instelling gevonden die je uit kan zetten:
'Zinnen met een hoofdletter beginnen.' Staat nu dus op UIT.
Maar het helpt dus helemaal niets.
Telkens na een punt (Of na een punt en een spatie) komt er automatisch een hoofdletter.
Zelfs in Word heb ik het altijd uitstaan, maar er is iets dat het overruled en dus op deze nieuwe laptop een Hoofdletter achter een punt zet. OP geen enkele andere PC gebeurt dit. Ik heb ook verder nergens Windows 10 op staan.
Je wordt er gestoord van.
Ook al staat die instelling ook op UIT.
Wie weet de oplossing?
Of is dit een fout in Windows 10????
Mrs.X
Omdat ik een naam heb met 2 initialen, een punt en dan een spatie met kleine letter.
Voorbeeld: G.R. Van Spokestein
Zoals u ziet wordt het woord 'Van' automatisch een hoofdletter.
Ik erger
Redenerend dat er een punt staat en het apparaat dit mogelijk als een einde van een zin ziet dacht ik dat er wel ergens een instelling zou moeten zijn om die hoofdletter na een punt te verwijderen. Die heb ik gevonden. Ik heb alle instellingen doorgeworsteld en heb een instelling gevonden die je uit kan zetten:
'Zinnen met een hoofdletter beginnen.' Staat nu dus op UIT.
Maar het helpt dus helemaal niets.
Telkens na een punt (Of na een punt en een spatie) komt er automatisch een hoofdletter.
Zelfs in Word heb ik het altijd uitstaan, maar er is iets dat het overruled en dus op deze nieuwe laptop een Hoofdletter achter een punt zet. OP geen enkele andere PC gebeurt dit. Ik heb ook verder nergens Windows 10 op staan.
Je wordt er gestoord van.

Ook al staat die instelling ook op UIT.
Wie weet de oplossing?
Of is dit een fout in Windows 10????
Mrs.X