"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Nee, maar ik heb in totaal 157 posts bij m'n profiel maar hoeveel daarvan zijn uit SG, LA enz
En daar is die tool dus net NIET voorNee, maar ik heb in totaal 157 posts bij m'n profiel maar hoeveel daarvan zijn uit SG, LA enz
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
En de tool is ook nog niet online, dus we kunnen jullie (nog) even niet helpen.
Bericht hierboven
Verwijderd
...heb tevens nog geen reactie gehad op mijn mail naar jullie (gathering@tweakers.net)....Op vrijdag 22 juni 2001 12:09 schreef a_LAN het volgende:
...zou ik ook een ban hebben??.... ik kom er ook niet in heb reeds 220 posts en ben langer als 60 dagen geregd....
Niets. Je niet druk maken.Op zaterdag 23 juni 2001 10:51 schreef cybermatrix het volgende:
Hoe moet ik dan doen, met de search waarmee je niet in SG en NSTM kan zoeken?
Je probeert nu om het systeem heen te werken en dat is niet de bedoeling.
Gewoon doorposten zoals je altijd hebt gedaan en dan komt het allemaal goed.
Verwijderd
OK ik ben benieuwdOp zaterdag 23 juni 2001 10:53 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Niets. Je niet druk maken.
Je probeert nu om het systeem heen te werken en dat is niet de bedoeling.
Gewoon doorposten zoals je altijd hebt gedaan en dan komt het allemaal goed.
Verwijderd
Ja, want ik post (bijna) alleenmaar in [PW] en heel soms in [WHG] en dat is toch ook techOp vrijdag 22 juni 2001 11:49 schreef -Muppet- het volgende:
[..]
Jij zal het weten
Je hebt gelijk
[..]
(en dat was in [GC] en [LA])
P.s. Modjes, kunnen jullie bij het profile niet het aantal tech posts los bijzetten? Scheelt jullie RSI
Ik wil nu ook wel eens weten hoeveel ik er heb!
Als ik op me naam klik staan er meer als 150. Daar gan dan een paar LA vanaf....maar er komen er een paar bij omdat ik soms meer dan 1 reply per topic heb.
Dus ik zou toch in HK moeten kunnen? Maar ik zie hem niet (ook niet na in en uit loggen).
Als ik op me naam klik staan er meer als 150. Daar gan dan een paar LA vanaf....maar er komen er een paar bij omdat ik soms meer dan 1 reply per topic heb.
Dus ik zou toch in HK moeten kunnen? Maar ik zie hem niet (ook niet na in en uit loggen).
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Volgens mij had ik wel een antwoord gestuurd, maar ik weet het ook niet meer precies, ik krijg dagelijks iets van 23 mailtjes over HK en ik weet het dus nooit precies...Op zaterdag 23 juni 2001 10:53 schreef a_LAN het volgende:
[..]
...heb tevens nog geen reactie gehad op mijn mail naar jullie (gathering@tweakers.net)....
Bericht hierboven
Dat is al tig keer voorgesteld en we hebben ook Arjen gevraagd dit zsm te regelen.Op zaterdag 23 juni 2001 12:25 schreef KixAss456 iets wat al 100 keer is gezegd:
P.s. Modjes, kunnen jullie bij het profile niet het aantal tech posts los bijzetten? Scheelt jullie RSI
[Edit] Ik heb net Arjen gesproken en als het goed is komt er volgende week een Topix-upgrade, waarbij dit geregeld is
Bericht hierboven
Verwijderd
Als ik zoek in naar mijn naam in de tech-fora, dan krijg ik 137 resultaten. Ik weet zeker dat ik in meer dan 13 topics vaker dan 1 keer gereplied heb en dat ik langer dan 60 dagen geregistreerd ben. Kep uitgelogd, cookies verwijderd, ibgelogd, en nog geen HK
Verwijderd
En ik wil ook wel weten of het klopt dat ik er niet in magOp zaterdag 23 juni 2001 15:16 schreef 208 het volgende:
Als ik zoek in naar mijn naam in de tech-fora, dan krijg ik 137 resultaten. Ik weet zeker dat ik in meer dan 13 topics vaker dan 1 keer gereplied heb en dat ik langer dan 60 dagen geregistreerd ben. Kep uitgelogd, cookies verwijderd, ibgelogd, en nog geen HK
Verwijderd
Is er een duidelijke reden waarom die stats niet openbaar zijn? Dat voorkomt RSI voor modjes en adjes, en verder zou ik ook niet weten waarom het geheim is eigenlijk.
Verwijderd
In het andere topic stond dat er binnenkort een upgrade komt (aankomende of volgende week), dus...Op zaterdag 23 juni 2001 16:10 schreef Zef het volgende:
Is er een duidelijke reden waarom die stats niet openbaar zijn? Dat voorkomt RSI voor modjes en adjes, en verder zou ik ook niet weten waarom het geheim is eigenlijk.