Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Jobb
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-05 21:18
Goedemiddag,

Ik heb deze week naast mijn privé toestel (Galaxy S6) een toestel van de zaak gekregen (iPhone 6S).
Nu lijkt het me niet handig om altijd twee telefoons bij je te moeten dragen en ben ik opzoek naar een oplossing. Ik zou graag de iPhone 6S als (hoofd) telefoon willen gebruiken en ervoor willen zorgen dat ik op beide simkaarten op deze telefoon bereikbaar ben.

Ik zoek een?
Oplossing voor twee simkaarten in één iPhone 6S

Wat heb je zelf al gevonden?
Nu kwam ik het onderstaande product tegen op internet. Een DUAL SIM ADAPTER. Hebben jullie hier ervaringen mee?

http://www.magic-sim.com/..._6S_DUAL_SIM_ADAPTER.html

Ik weet dat je maar één simkaart actief kan hebben en tussen beide simkaarten software matig kan switchen.

Ik ben gewoon benieuwd of dit echt goed werkt of dat er andere opties zijn

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:21
Ik heb dit op je Facebook post ook al gereageerd: Wil je slechts bereikbaar zijn op beide nummers, of ook daadwerkelijk kunnen bellen? Als je niet per se wil bellen met beide nummers zou je een van de toestellen ook altijd automatisch kunnen laten doorschakelen naar het andere nummer. Op die manier ben je op beide nummers bereikbaar.

Verwijderd

Bij proximus bestaat er zoiets als bizz mobile switch, das een extra betalende dienst waarbij je 2 telefoonnumers op 1 simkaart kan gebruiken
Dus misschien eens bellen naar je provider?

http://www.proximus.be/nl.../bizz-switch-service.html

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
2 nummers op 1 sim kan vaak wel, maar onder 1 abonnement - er is voor zover ik weet geen provider die 2 abonnementen (prive en werk) op 1 simkaart aanbiedt helaas. Doorschakelen is denk ik de zinnigste optie.

Die Magic Sim dingen zijn ontzettend gammel en kwetsbaar, ik zou er niet aan beginnen. Er zijn een aantal goede dual-sim telefoons in Europa op de markt - Lumia 950(XL), Asus Zenfone 2 (ZE551ML), Sony Xperia M4 Aqua en diverse Huawei toestellen. Wellicht ondersteunt je werk daar een van.

Daarnaast kan je altijd grijze import uit Azie doen, maar daar moet je wat avontuurlijker voor zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Dreamvoid op 10-01-2016 11:51 ]