Toon posts:

- ASUS ROG GL552VW-CN108T Kapot...

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik weet niet of ik mijn vraag hier moet zetten, maargoed, ik heb trouwens ook helemaal geen verstand van laptops, en alle dergelijke wat er allemaal in zit.