Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gisteren een micro usb camera om in leidingen enz te kijken. Nu werkt deze wel met bijgeleverde aansluiting in de pc alleen op e mobiele telefoon gaan alleen de lampjes aan en krijg ik geen beeld. Heeft er iemand een.oplossing?

Alle reacties

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Graag iets meer informatie en eigen initiatief. Over welk model gaat het nou precies? De P7 of P8? Wat heb je verder geprobeerd om het probleem op te lossen?

Verwijderd

Topicstarter
Allebei de telefoons heb ik geprobeerd, maar hetzelfde resultaat. En verschillende apps geprobeerd zonder beter resultaat

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je geeft nog steeds te weinig informatie. Lees aub even De regels voor dit forum door, zodat je weet wat we van je verwachten.

Vertel bijvoorbeeld eens welke apps je dan hebt geprobeerd, of je de compatibiliteit gecheckt hebt, software-updates hebt gedaan en dergelijke zaken. We verwachten iets meer eigen initiatief. Nu weten we nog niets over wat je precies doet cq. hebt gedaan.

Verwijderd

Ter aanvulling van de admin: welke camera precies? Merk en type graag. En heb je een speciaal verloopkabeltje gebruikt voor de Huawei? (P7 of P8 maakt vrij weinig uit).
Welke lampjes gaan er aan op de Huawei?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:59
En... Waarom verwacht je dat dit zou moeten werken? Staat er bij de cam dat ie compatible is met Android?

Strava

Pagina: 1