Waar kan ik Photoshop CS6 downloaden?

Pagina: 1
Acties:
  • 678 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 628599

Topicstarter
Waar kan ik Photoshop CS6 downloaden? Ik werk liever met deze versie dan met Photoshop CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06 09:57

ThunderNet

Flits!

Contact opnemen met Adobe lijkt me het handigste dan :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 628599

Topicstarter
ThunderNet schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 13:44:
Contact opnemen met Adobe lijkt me het handigste dan :)
Hoe kun je dan contact opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 22:11

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-06 23:18
Je kan een gratis proefversie proberen https://creative.adobe.com/nl/products/download/photoshop

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
http://www.adobe.com/nl/products/cs6.html
Laten we eerlijk zijn: sommige software-upgrades zijn noodzakelijk, terwijl andere upgrades slechts leuke hebbedingetjes zijn. De upgrade van Creative Suite 6 naar Adobe Creative Cloud valt in de eerste categorie en is absoluut essentieel.

CS6 is bijna twee jaar oud en Adobe is niet van plan om er nog updates voor uit te brengen. Ook niet in de verre toekomst. Creative Cloud bevat daarentegen de nieuwste creatieve software, waaronder meer dan 500 functies die zijn toegevoegd sinds 2012. Wil je de nieuwste versie van Photoshop of Illustrator? Dan moet je lid worden van Creative Cloud.

Inderdaad: CS6-producten zijn nog steeds te koop. Maar waarom zou je die nog willen hebben? De functies in Creative Cloud tillen je creativiteit naar een hoger plan en bieden meer manieren om te creëren, samen te werken en te delen.Telefonisch kopen 0800 0200164

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Natuurlijk wil Adobe dat je overstapt op Creative Cloud, dan kunnen ze maandelijks geld vangen terwijl je met CS6 eenmalig betaald. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06 09:57

ThunderNet

Flits!

CptChaos schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 14:02:
Natuurlijk wil Adobe dat je overstapt op Creative Cloud, dan kunnen ze maandelijks geld vangen terwijl je met CS6 eenmalig betaald. ;)
Ja, maar aangezien je over 80 maanden pas over de aanschafprijs van Photoshop CS6 gaat zitten... Kijk, als je over 7 jaar nog steeds Photoshop CS6 wilt gebruiken, dan is het een goede oplossing. Anders is een CC-abonnement goedkoper :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Anoniem: 628599 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 13:43:
Waar kan ik Photoshop CS6 downloaden? Ik werk liever met deze versie dan met Photoshop CC.
Of je zoekt Warez of je bent te lam om het meest voor de hand liggende te proberen. In beide gevallen is dit een kansloos topic.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.