Roos79 schreef op zaterdag 9 januari 2016 @ 12:53:
Heb je mijn optie al bekeken?
Ik heb net even gecheckt hier en het werkt gewoon dus misschien dat toch eens proberen?
Dus eigenlijk op dezelfde wijze als je een externe harde schijf benadert zo kan je ook de iphone benaderen en dus de foto s

In zijn openingspost zegt hij dit al gedaan te hebben. Kennelijk weet jij niet wat een verkenner is? Maar dat is precies dat wat jij bedoelt met dat ''mapje'' ergens onderaan je beeldscherm.
Och de joj waar gaat het heen hier hahaha xd
@
jooncheez
Normaal gesproken gaat het inderdaad op de manier hoe jij het zegt, aangezien men hier al vermoed (en dat vermoeden deel ik) zijn de foto's op een andere manier gemaakt. Toen ik nog een iPhone 6 had deed ik het ook op jouw manier via de verkenner en dat ging goed.
Het makkelijkste is denk ik inderdaad de icloud, via itunes kan je niet veel (nadeel van Apple) behalve dat back-upje maken.
Maar check eens op de iPhone van je tante waar de foto's staan, dit zal niet de ''normale'' foto map zijn denk ik die weergegeven wordt in de verkenner..
Verwijderd schreef op zaterdag 9 januari 2016 @ 14:47:
Was zelf verbaasd hoe zoiets simpel toch zo omslachtig kon zijn op IOS (alles met foto's).
Komende van Windows Phone gebruik ik nu OneDrive om van mijn foto's een back-up te maken.
Zelfs los hiervan denk ik dat OneDrive één van de betere opties is hiervoor.
Of inderdaad gewoon via verkenner de foto's van de iPhone direct kopiëren (maakt dat je instellingen voor itunes hiervoor juist staan).
Klopt de meest simpele dingen zijn zeer onhandig/omslachtig op ios, maar er is wel een lichtpuntje.. Apple (ios) heeft icloud, dat is dus hetzelfde als dat jij op WP onedrive hebt.
Op deze manier kan de TS het wel toepassen op de iPhone van zijn tante.
Hmm waar ik net aan zat te denken (kans is heel klein hoor) heb je al bij de map instellingen gekeken of er niet toevallig verborgen mappen zijn?
Dus even in je verkenner bij de instellingen kijken of de verborgen mappen weergave aanstaat.
[
Voor 29% gewijzigd door
LopendeVogel op 18-03-2017 19:14
]