Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil meer en deels gamen. League of Legends, Tibia, Cities:Skyline, CS:GO, Browser game ( Agar.io xD ) en nieuwe games die meer vereisen, sinds mijn huidige GPU daar niet sterk genoeg voor is. Ook wil ik veel video bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit te denken aan zo'n €2800. Mag natuurlijk altijd minder. Kan wel zo'n beest aanschaffen, maar als het allemaal te veel is dan heeft het weinig nut.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope, mijn pc is behoorlijk oud. Wil hem liever aan m'n vriendin geven.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag dat mijn computer stil is. Graag Waterkoeling en behoorlijk stille fans.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben een ASUS fan. CoolerMaster is tevens ook niet verkeerd
Hoe dan ook, koop ik de Cosmos II, dus keuze zat!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zit wel te denken aan een full tower, dit i.v.m. eventuele upgrade in de verdere toekomst. Verder wil ik graag led's, zodat ik elke dag kan genieten van m'n mooi beesie =
Ga je overklokken?
De mogelijkheid om over te klokken zit er wel in, weet zelf niet goed hoe ik moet overclocken, maar hier zijn genoeg tutorials voor.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht een eerlijk antwoord, eventueel ervaringen en tips. Goede uitleg waarom dit product en waarom niet een ander. Eventuele tips om de componenten goedkoop aan te schaffen...?
Dit is mijn huidige build:
CPU:
Intel Core i7-5820K 3.3GHz 6-Core Processor
CPU Cooler:
NZXT Kraken X61 106.1 CFM Liquid CPU Cooler
Moederbord:
Asus SABERTOOTH X99 ATX LGA2011-3 Motherboard
RAM:
Crucial 16GB (2 x 8GB) DDR4-2133 Memory
SSD Opstartschijf:
Samsung 950 PRO 256GB M.2-2280 Solid State Drive
Harddisk:
Western Digital Se 1TB 3.5" 7200RPM Internal Hard Drive
Videokaart:
Asus GeForce GTX 980 Ti 6GB Video Card
GPU Cooler:
NZXT X60
Behuizing:
Cooler Master Cosmos II (Black) ATX Full Tower Case
Voeding:
Corsair 1000W 80+ Platinum Certified Fully-Modular ATX Power Supply
Diskreader:
LG BH16NS40 Blu-Ray/DVD/CD Writer
Monitoren:
2x LG 24GM77 144Hz 24.0" Monitor
Graag hoor ik van jullie wat je ervan vindt! Dit lijkt me opzich wel een heel mooie build.
Bedrag komt neer op:
Total: €2588
Groeten,
Mike !
Ik wil meer en deels gamen. League of Legends, Tibia, Cities:Skyline, CS:GO, Browser game ( Agar.io xD ) en nieuwe games die meer vereisen, sinds mijn huidige GPU daar niet sterk genoeg voor is. Ook wil ik veel video bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit te denken aan zo'n €2800. Mag natuurlijk altijd minder. Kan wel zo'n beest aanschaffen, maar als het allemaal te veel is dan heeft het weinig nut.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope, mijn pc is behoorlijk oud. Wil hem liever aan m'n vriendin geven.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag dat mijn computer stil is. Graag Waterkoeling en behoorlijk stille fans.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben een ASUS fan. CoolerMaster is tevens ook niet verkeerd
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zit wel te denken aan een full tower, dit i.v.m. eventuele upgrade in de verdere toekomst. Verder wil ik graag led's, zodat ik elke dag kan genieten van m'n mooi beesie =
Ga je overklokken?
De mogelijkheid om over te klokken zit er wel in, weet zelf niet goed hoe ik moet overclocken, maar hier zijn genoeg tutorials voor.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht een eerlijk antwoord, eventueel ervaringen en tips. Goede uitleg waarom dit product en waarom niet een ander. Eventuele tips om de componenten goedkoop aan te schaffen...?
Dit is mijn huidige build:
CPU:
Intel Core i7-5820K 3.3GHz 6-Core Processor
CPU Cooler:
NZXT Kraken X61 106.1 CFM Liquid CPU Cooler
Moederbord:
Asus SABERTOOTH X99 ATX LGA2011-3 Motherboard
RAM:
Crucial 16GB (2 x 8GB) DDR4-2133 Memory
SSD Opstartschijf:
Samsung 950 PRO 256GB M.2-2280 Solid State Drive
Harddisk:
Western Digital Se 1TB 3.5" 7200RPM Internal Hard Drive
Videokaart:
Asus GeForce GTX 980 Ti 6GB Video Card
GPU Cooler:
NZXT X60
Behuizing:
Cooler Master Cosmos II (Black) ATX Full Tower Case
Voeding:
Corsair 1000W 80+ Platinum Certified Fully-Modular ATX Power Supply
Diskreader:
LG BH16NS40 Blu-Ray/DVD/CD Writer
Monitoren:
2x LG 24GM77 144Hz 24.0" Monitor
Graag hoor ik van jullie wat je ervan vindt! Dit lijkt me opzich wel een heel mooie build.
Bedrag komt neer op:
Total: €2588
Groeten,
Mike !