Administratieve fouten bij Telfort

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drentenaar
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-10 14:50
Hallo Tweakers,

Wat mij vandaag overkomen is geeft mij een raar gevoel over Telfort. Wat zouden jullie doen in onderstaande situatie?

Vanmiddag werd plots mijn internetverbinding afgesloten. Ik heb mijn router een reset gegeven en vervolgens 10 minuten van de stroom gehaald en weer aangesloten. Helaas mocht dit niet baten en heb ik contact gezocht met Telfort.

De medewerker van Telfort kon mij vertellen dat ik een betalingsachterstand heb en dat ik daarom ben afgesloten. Ik heb hem medegedeeld dat dit nooit het geval kan zijn omdat ik altijd voldoende geld op mijn rekening heb staan. Na een kort onderzoek van Telfort blijkt de fout inderdaad bij Telfort te liggen en ben ik weer aangesloten. Eind goed, al goed zou je zeggen...

De medewerker die ik gesproken heb zocht na 15 minuten na het eerste telefoongesprek contact met mij omdat ik volgens het systeem ook mijn mobiel bij Telfort heb en ik dus aanspraak kan maken op de combi-voordeel..... Maar daar maak ik al 6+ maanden gebruik van.

Dit geeft mij een raar gevoel over hoe Telfort de systemen heeft ingeregeld. Hoe kijken jullie hier tegenaan? Mijn gevoel zegt overstappen omdat ik volgende maand, of over een half jaar niet tegen hetzelfde aan wil lopen. Aan de andere kant is dit nooit eerder overkomen(ik maak gebruik van Telfort sinds 2012)

[ Voor 1% gewijzigd door Drentenaar op 09-01-2016 00:32 . Reden: typefout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het kan zijn dat het combi-voordeel pas na ingang van jouw contract is ingevoerd, het is iets van de laatste tijd dat er flink bespaard kan worden door te combineren. Zie het als een goedmakertje van Telfort voor het afsluiten van je internet.

Dat er ergens een foutje gemaakt is kan gebeuren, dat gebeurt bij (nagenoeg) alle bedrijven waar men mensen aan het werk heeft en computers na moeten denken. Wees blij dat je met één telefoontje de boel weer voor elkaar had, er zijn mensen bij wie dergelijke foutjes meer voeten in de aarde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Wat sypie zegt, foutjes gebeuren overal wel eens.
Of heb jij op je werk nog nooit een foutje gemaakt, of een computersysteem dat op zijn bek gaat meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-10 13:47
Ik zou overstappen.
Kijk maar in de andere provider topics.
Daar gebeuren zulke fouten nooit.
Altijd alles picobello..

:O

Je geeft geen tijdsaanduiding aan hoe lang het duurde vanaf je telefoontje tot aan de heraansluiting.
Dagen? Weken?

[ Voor 31% gewijzigd door cornfed99111 op 09-01-2016 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drentenaar
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-10 14:50
Jullie hebben gelijk. En overtrokken reactie van mijn kant :) Tussen afsluiten en aansluiten zat ongeveer 4 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Drentenaar schreef op zondag 10 januari 2016 @ 11:49:
Jullie hebben gelijk. En overtrokken reactie van mijn kant :) Tussen afsluiten en aansluiten zat ongeveer 4 uur.
Dat zullen natuurlijk net de vier uren zijn dat je er graag gebruik van wilt maken. Maar vier uur voor een foutje ach ja, waar praten we dan over vraag ik me af. Aan de andere kant zou ik ook wel boos zijn als het bij mij zou gebeuren. Maar reden tot overstappen lijkt mij niet zo. Als het nu consistent probleem na probleem is, is het misschien een ander verhaal.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-10 13:47
Drentenaar schreef op zondag 10 januari 2016 @ 11:49:
Die periode is niet zo slecht.
Dat kan bij andere providers best wel een dag duren voor je weer aangesloten bent.

Ik zou je wel adviseren om je persoonsgegevens en abonnementsgegevens nog eens te checken bij Telfort.
Om toekomstige problemen uit te sluiten. Als je dat nog niet gedaan had.
Pagina: 1