Hallo tweakers,
Na een lange tijd op een goedkoop laptopje te hebben gegamed werd ik steeds meer in de verleiding gebracht door vrienden en internet om een game-pc samen te stellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, gamen, gamen, internetten en wat schoolwerk in google drive. De pc moet games kunnen spelen (het liefst op high settings) zoals GTA V, Cities: Skylines en ETS 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget voor het complete plaatje (dus de kast met alles erin, beeldscherm, speakers en toetsenbord) is 1100 euro. Voor de kast met alles erin wil ik ongeveer 850 euro uitgeven (excl. verzendkosten), meer liever niet, minder zou mooi zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een hele mooie muis van €7,50 van de mediamarkt dus dat is iets..
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is de eerste keer dat ik dit doe en ik weet er dan ook weinig over dus verwacht niet al teveel van mijn build
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een Intel processor, ik hoor van iedereen dat AMD niet goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dingen die ik belangrijk vindt zijn dat de pc niet teveel lawaai maakt, de graphics in games mooi zijn en niet veel lag. Ik weet niet zeker of ik wel een goede voeding heb gekozen.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Mij te helpen met het kiezen van de goede onderdelen. Ik sta open om dingen te leren.
Na een lange tijd op een goedkoop laptopje te hebben gegamed werd ik steeds meer in de verleiding gebracht door vrienden en internet om een game-pc samen te stellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, gamen, gamen, internetten en wat schoolwerk in google drive. De pc moet games kunnen spelen (het liefst op high settings) zoals GTA V, Cities: Skylines en ETS 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget voor het complete plaatje (dus de kast met alles erin, beeldscherm, speakers en toetsenbord) is 1100 euro. Voor de kast met alles erin wil ik ongeveer 850 euro uitgeven (excl. verzendkosten), meer liever niet, minder zou mooi zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een hele mooie muis van €7,50 van de mediamarkt dus dat is iets..
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is de eerste keer dat ik dit doe en ik weet er dan ook weinig over dus verwacht niet al teveel van mijn build
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 183,80 | € 183,80 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 | € 112,95 | € 112,95 |
| 1 | Asus STRIX-GTX960-DC2OC-2GD5 | € 211,- | € 211,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Corsair Graphite 230T Windowed Orange | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | TP-Link TL-WN781N | € 9,70 | € 9,70 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 42,95 | € 42,95 |
| 1 | Corsair Builder CX750 Bronze | € 90,- | € 90,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 821,20 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een Intel processor, ik hoor van iedereen dat AMD niet goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dingen die ik belangrijk vindt zijn dat de pc niet teveel lawaai maakt, de graphics in games mooi zijn en niet veel lag. Ik weet niet zeker of ik wel een goede voeding heb gekozen.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Mij te helpen met het kiezen van de goede onderdelen. Ik sta open om dingen te leren.