Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel probeer ik inzicht te krijgen in alle camera's die momenteel te koop zijn. Ik schrok er van hoeveel verschillende soorten en maten er bestaan. Hierdoor kon ik door de bomen het bos niet meer zien.

Waarvoor?
Ik zoek een camera of videocamera voor het maken van voornamelijk vakantie video's en voor mooie scherpe plaatjes

Prijs
Ik ben opzoek in een prijs klasse van 250 euro kan natuurlijk iets meer of iets minder worden.

Mijn uitkomst
Na mijn google sessie's heb ik een aantal camera's gevonden die kunnen aansluiten op mijn wensen maar zijn deze wel beduidend beter dan mijn smartphone(Samsung Galaxy S5 en A5) die ik momenteel beide in bezit heb?

SONY HDR-AS30V Zwart

CANON PowerShot SX410 IS Zwart

GoPro Hero

NIKON COOLPIX L840

Deze camera's zijn beduidend lager in prijs dan ik wil uitgeven. Ik weet niet welke camera goed bij mijn wensen past.

Bestaat er in dit segment een verschil in kwaliteit ten opzichte van smartphones of adviseer je om door te sparen?

Edit: ik kan de titel niet meer wijzigen dit zou eventueel handig zijn om er achter te plaatsen. +-250 euro

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2016 19:49 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Kijkend naar dat een Lumia 950 niet echt beter presteert dan een paar jaar oude compact van rond de 250 euro, is voor puur foto's maken een camera van 250 euro beter dan een telefoon van die prijs.

Groot voordeel van een camera is ook dat je optische zoom hebt en diafragma kan instellen.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb jij een voorstel voor een bepaald type of merk camera, wat duidelijk beter video's oplevert dan mijn S5 rond die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 718373

Voor €249 heb je een Panasonic TZ60, een goede travel zoom. Dan heb je nog de iets duurdere en betere TZ70.
Beide zijn compact en hebben een 30X zoom. Dergelijke camera's zijn wat beter, maar vooral veelzijdiger dan een smartphone camera.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 718373 op 09-01-2016 05:35 ]