Beste tweakers/helpers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden voor gaming en surfen op het wereldwijde web.
Wat mag het systeem gaan kosten?
650-700 euro inclusief assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zelf bezit ik over een monitor, toetsenbord, muis, Windows 7 en Office. Deze neem ik mee naar mijn nieuwe setup.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een systeem dat de games van dit moment goed moet kunnen draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De harde schijf wordt een 250 gb SSD. Ik wil geen HDD.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb een systeem samengesteld. Deze is op dit moment nog te duur omdat ik boven de 700 euro uit kom. Dit moet 700 euro zijn inclusief assemblage. Op dit moment denk ik hem te willen bestellen bij Azerty. (indien jullie andere tips hebben waar ik hem mogelijk kan bestellen, inclusief assemblage zijn deze altijd welkom)
Mijn vraag aan jullie: Op welke onderdelen kan ik het beste bezuinigen om een ''perfecte pc naar mijn wensen'' hier uit te halen (700 euro inclusief assemblage)?
Graag zie ik een reactie tegemoet en alvast bedankt!
Bram
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden voor gaming en surfen op het wereldwijde web.
Wat mag het systeem gaan kosten?
650-700 euro inclusief assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zelf bezit ik over een monitor, toetsenbord, muis, Windows 7 en Office. Deze neem ik mee naar mijn nieuwe setup.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een systeem dat de games van dit moment goed moet kunnen draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De harde schijf wordt een 250 gb SSD. Ik wil geen HDD.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb een systeem samengesteld. Deze is op dit moment nog te duur omdat ik boven de 700 euro uit kom. Dit moet 700 euro zijn inclusief assemblage. Op dit moment denk ik hem te willen bestellen bij Azerty. (indien jullie andere tips hebben waar ik hem mogelijk kan bestellen, inclusief assemblage zijn deze altijd welkom)
Mijn vraag aan jullie: Op welke onderdelen kan ik het beste bezuinigen om een ''perfecte pc naar mijn wensen'' hier uit te halen (700 euro inclusief assemblage)?
Graag zie ik een reactie tegemoet en alvast bedankt!
Bram
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 184,10 | € 184,10 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Sapphire Radeon R9 380 4GB Nitro | € 238,25 | € 238,25 |
| 1 | Corsair Carbide 100R Standaard | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 81,50 | € 81,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 705,71 | |