Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 21:18
Goedemiddag een ieder die dit lezen :)

Nu de persconferentie van Sony deze week op de CES is geweest zit ik in twijfel voor welke nieuwe televisie moet gaan.

Ik zit ruim anderhalf jaar te kijken naar de X93C (en de voorganger) en had verwacht dat hier ook een nieuwere versie van zou komen. Alleen op de beurs is deze niet aangekondigd, maar wel de XD93.
Zouden jullie voor de 'oudere' versie gaan of wachten op de nieuwe? Wel in het achterhoofd houden dat mijn vrouw geen boxen/speakers in de huiskamer wilt. Dan kan je ook natuurlijk zeggen neem er een soundbar bij maar dat hebben we nu en daar zijn we niet echt tevreden over. Het is wel 7 jaar oud en de techniek zal zeker verbeterd zijn maar we hebben er weinig vertrouwen in.

Het budget maakt in principe weinig uit dat de 1 goedkoper is dan andere. Ik wil gewoon de juiste keuze maken.

Welk advies zouden jullie geven?

Leon

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:58

DarkSide

theres no place like ::1

Denk dat er nog weinig over te zeggen is. De nieuwe tv's zijn net aangekondigd. Maar nog niet getest.
misschien komen ze wel slecht uit de test. En blijkt de x93c beter te zijn.
Verder als je geen luidsprekers wilt. Moet je dus gebruik maken van de speakers in je TV.
Dat is over het algemeen niet veel soeps. De x93c is een uitzondering door zijn concept.
Maar anders ben je toch toegewezen op een soundbar.
Welke je misschien ook wel ergens kan beluisteren om te kijken of dat een verbetering is tov die jullie nu hebben.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:36
Je vrouw wil geen speakers in de husikamer? Hmm, misschien kan je d'r verleiden met een setje 5.1 van zeg een Kef ofzo van eurootje of 800. Beter geluid, en die 4 satellietjes verzinken in het niets tussen een paar boeken of plantjes, nee als jullie kamer vrij leeg is zie je ze wel ja. Een subwoofer kan je ook prima wegmoffelen onder salontafel of ergens bij het Tv meubel. Alleen de front zie je wel ja.

pricewatch: Kef E305 (Wit)

[ Voor 11% gewijzigd door Sjah op 08-01-2016 16:55 ]