Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:03

Saffie_time

Why use this? 42!

Topicstarter
Ik heb een poging gedaan om een VPN op te zetten naar mijn werkmail maar het bleek dat dit niet werkte. Uiteindelijk dus geen gebruik van gemaakt van in enige vorm.
Om VPN te kunnen gebruiken moet je een schermwachtwoord gebruiken. Deze heb ik netjes ingesteld.
Heb al alle 3 de blokkeringsmethodes geprobeerd (patroon, pin, wachtwoord) en telkens na aanpassen een reboot maar kan het op geen enkele manier meer uitzetten...

Nu wil ik dus weer de schermbeveiliging uitzetten maar heb daar de melding:
Uitgeschakeld door beheerder, encryptiebeleid of referentieopslag.
Lijkt dus alsof VPN nog vraagt om een beveiliging maar VPN is niet ingesteld of actief.

Ik weet dat ik factory reset zou kunnen uitvoeren maar er moet toch ook nog iets anders te doen zijn?
Betreft HTC one M8 met Android 5.0.1 en HTC sense 6.0

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Alle reacties

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:59
Uitgeschakeld door beheerder, encryptiebeleid of referentieopslag.
dat dus.. je moet eerst kijken bij*:
instellingen > beveiliging > apparaatbeheerders
instellingen > beveiliging > encryptie (bij mij heb ik de optie om "telefoon versleutelen", wellicht bij jou om dit uit te schakelen)

*menu structuur van AOSP 6.0.1

Strava

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:03

Saffie_time

Why use this? 42!

Topicstarter
Onder apparaatbeheerders staat niets op 'aan'.
De optie encryptie heb ik niets kunnen vinden wat er aan of uit gezet kan worden.

Ik ga nog maar eens wat verder proberen.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA