Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb een Asus T100 tablet met Windows 10. Hierop draai ik Chrome als browser. Standaard staan hier al enkele zaken aan die het gebruik met touchscreen vergemakkelijken, zoals swipen om een pagina terug te gaan en pinch-mogelijkheid.

Als je het echter vergelijkt met de standaard meegeleverde Edge-browser, of bijv. Chrome op Android, dan is er nog wel wat te verbeteren. Bijv. refreshen door de top van de pagina naar beneden te trekken, of schermonderdelen die iets groter zijn zodat je makkelijker met je vingers erop kan drukken.

Heeft iemand tips om de desktopversie van Chrome verder te optimaliseren voor touch?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajakkes
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 22:32

ajakkes

👑

Je kan de UserAgent van de browser aanpassen zodat het lijkt op de Chrome Browser van een Android Tablet. Sites met een responsive design leveren dan de stylesheet voor tablets.

Maar ik denk dat functies die Chrome voor Android heeft niet aanwezig zijn in Chrome voor Windows. Dit zijn 2 aparte applicaties.

👑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ajakkes schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:22:
Je kan de UserAgent van de browser aanpassen zodat het lijkt op de Chrome Browser van een Android Tablet. Sites met een responsive design leveren dan de stylesheet voor tablets.

Maar ik denk dat functies die Chrome voor Android heeft niet aanwezig zijn in Chrome voor Windows. Dit zijn 2 aparte applicaties.
Klopt, gebruik ik idd ook al :)