Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
I5/i7 Skylake K versie en Asus tier 1 mobo
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
600,- incl verkoop oudere hardware
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Liefste Asus tier 1 (rog)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuisgebruik wat spelen met overklokken en vooral BF4
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik begrijp dat het nog erg nieuw en duur is, en vandaar ook mijn vraag ben nog wel tevreden over mijn huidige setup enkel wanneer zou het wijs worden om wat te gaan verkopen voordat het daadwerkelijk geen drol meer waard is.
En vooral zou het geld weggooien zijn voor meer fps en dergelijke, of wijs zijn om te verkopen en dat weer terug te inversteren.
Wat ik zou willen verkopen zijn eventueel de mobo/gpu/cpu en de ram aangezien dat dan ddr4 moet worden.
Huidige specs zijn:
Asus MAXIMUS V EXTREME
Intel Core i7 3770K
G Skill 16gb
Asus Republic Of Gamers Mars 760
Seasonic Platinum Series 660 Watt
Dark Rock Advanced c1
Asus Republic Of Gamers Xonar Phoebus
Samsung 850Evo 500gb
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
I5/i7 Skylake K versie en Asus tier 1 mobo
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
600,- incl verkoop oudere hardware
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Liefste Asus tier 1 (rog)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuisgebruik wat spelen met overklokken en vooral BF4
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik begrijp dat het nog erg nieuw en duur is, en vandaar ook mijn vraag ben nog wel tevreden over mijn huidige setup enkel wanneer zou het wijs worden om wat te gaan verkopen voordat het daadwerkelijk geen drol meer waard is.
En vooral zou het geld weggooien zijn voor meer fps en dergelijke, of wijs zijn om te verkopen en dat weer terug te inversteren.
Wat ik zou willen verkopen zijn eventueel de mobo/gpu/cpu en de ram aangezien dat dan ddr4 moet worden.
Huidige specs zijn:
Asus MAXIMUS V EXTREME
Intel Core i7 3770K
G Skill 16gb
Asus Republic Of Gamers Mars 760
Seasonic Platinum Series 660 Watt
Dark Rock Advanced c1
Asus Republic Of Gamers Xonar Phoebus
Samsung 850Evo 500gb
Carpe scrotum