Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

TinyBuild brengt Punch Club pas uit als Twitch-chat het uits

Pagina: 1
Acties:

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Geachte redactie, ik vind dat het artikel (nieuws: TinyBuild brengt Punch Club pas uit als Twitch-chat het uitspeelt) een beetje misleidend is geschreven. Zoals ik ook aan geef in een van de reactie op het artikel Rutix in 'nieuws: TinyBuild brengt Punch Club pas uit als Twitch-chat het uit... wekt het artikel de indruk dat het spel pas komt als Twitch hem uitspeelt. Dit is niet het geval, ze releasen hem gewoon eerder als Twitch hem uit speelt maar lukt Twitch het niet dan komt die alsnog 25 januari op steam. Misschien goed om dit ook duidelijk te maken in het artikel?

Nothing to see here!

• Whisperar
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-07-2018
Hallo,

Ik heb het artikel aangepast. Op de eigen website van tinyBuild staat namelijk tegenstrijdige informatie van wat er op het forum van Steam staat.

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Nou inderdaad! Ik had de blogpost op hun website niet gezien ;) alleen de steam posts. Ze hebben de "clarification" post wel later gepublished dan de blog op de website dus misschien hebben ze zich bedacht nav de vele reacties en refunds. Thanks voor het aanpassen!

Nothing to see here!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Twitch heeft zojuist het spel naar 100% gekregen en dus uitgespeeld.
Release zou er nu dus aan moeten komen als alles klopt.