een vriend van mij heeft de Siemens SL45 gekocht van 1700 piekies. Nou verwacht je natuurlijk dat er bij zo'n ingewikkelde telefoon een goeie handleiding zit. Ik wil graag Mp3's van mijn computer naar zijn mobiel overzetten maar het is mij niet duidelijk of je daar ook de oplader voor nodig hebt. Weet iemand dat
Verwijderd
moet volgens mij via de oplader, een kameraad van mij doet het via de oplader dacht ik, tenminste die kon je volgens mij op de pc aansluiten
Je zou het aan BansheeBoy SE kunnen vragen, die is echter helaas gebanned
Verwijderd
Ja, ik heb een siemens sl45, die heb je nodig, je hebt een lader en een burealader die ook als datakabel dient, maar je hebt wel stroom nodig anders kan ie niet transferen, vreet energie.. suc6,Op woensdag 20 juni 2001 22:25 schreef martijn16 het volgende:
een vriend van mij heeft de Siemens SL45 gekocht van 1700 piekies. Nou verwacht je natuurlijk dat er bij zo'n ingewikkelde telefoon een goeie handleiding zit. Ik wil graag Mp3's van mijn computer naar zijn mobiel overzetten maar het is mij niet duidelijk of je daar ook de oplader voor nodig hebt. Weet iemand dat
vragen .. icq me of zo
Pagina: 1