Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dymo Labelwriter Webprinting

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MDLefevere
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-09-2021
Beste Tweakeraars :*) ,

Voor ons restaurant hebben wij een reserveringssysteem met een knop om een dymo label te printen waarop de naam van de reservering staat samen met het aantal volwassenen, kinderen en de duur (2 of 3 uur)

Sind enige tijd werkt dit niet meer. Er komt in Internet Explorer 11 een pop-up omhoog met de melding dat het etiket word afgedrukt en daar blijft het bij.

Aan deze knop hebben wij de volgende code hangen:
<html> <title>Dynamo Label</title> <head> <script src="http://labelwriter.com/software/dls/sdk/js/DYMO.Label.Framework.latest.js" type="text/javascript" charset="UTF-8"></script> <?php echo "<SCRIPT LANGUAGE=VBScript>Sub Btn1_onclick()Dim DymoAddIn, DymoLabelSet DymoAddIn = CreateObject(\"DYMO.DymoAddIn\")Set DymoLabel = CreateObject(\"DYMO.DymoLabels\")DymoAddIn.Open \"F:\Dymo Labels\etenopzondag.lwl\""; $parse_uri = explode('wp-content', $_SERVER['SCRIPT_FILENAME']); require_once( $parse_uri[0] . 'wp-load.php' ); global $wpdb; $print_id_dynamo = $_GET['print_id_dynamo']; $get_reserveringen = "SELECT * FROM " . $wpdb->prefix . "reserveringen WHERE reserverings_id = '$print_id_dynamo'"; $get_reserveringen_result = $wpdb->get_results($get_reserveringen); $Naam = "Naam " . $get_reserveringen_result[0]->naam; $res = "Res " . $get_reserveringen_result[0]->reserverings_id; $tijd = "Tijd " . $get_reserveringen_result[0]->begin_tijd; $email = "Email " . $get_reserveringen_result[0]->emailadres; $opmerkingen = "Opmerkingen " . $get_reserveringen_result[0]->opmerkingen; $telefoonnummer = "Telefoonnummer " . $get_reserveringen_result[0]->telefoonnummer; $duur = "Duur " . $get_reserveringen_result[0]->duur; $aantal_volwassenen = "Volw. " . $get_reserveringen_result[0]->aantal_volwassenen; echo "DymoLabel.SetAddress 1,\"\"+chr(10)+\"" . $Naam . "\"+chr(10)+\"" . $res . "\"+chr(10)+\"" . $tijd . "\"+chr(10)+\"" . $email . "\"+chr(10)+\"" . $opmerkingen . "\"+chr(10)+\"" . $telefoonnummer . "\"+chr(10)+\"" . $duur . "\"+chr(10)+\"" . $aantal_volwassenen . "\"\n"; echo "DymoAddIn.Print 1, TRUE\n"; echo "window.close()End Sub</SCRIPT>"; ?> </head> <body onLoad="Btn1_onclick()" topmargin=2 leftmargin=2 > <center>Etiket wordt afgedrukt</center></body></html>

Wat doen wij fout?.

Alvast bedankt!

Maurice Lefevere

Alle reacties

Verwijderd

> Welke IE werd hiervoor gebruikt?
> Wat is de daadwerkelijke HTML die in de popup zit?

• MDLefevere
Hij heeft hiervoor ook gewerkt in Internet Explorer 11. Ik zag laatst iets voorbij komen wat te maken had met NPAPI.

De daadwerkelijke code is:

<html> <title>Dynamo Label</title> <head> <script src="http://labelwriter.com/software/dls/sdk/js/DYMO.Label.Framework.latest.js" type="text/javascript" charset="UTF-8"></script> <SCRIPT LANGUAGE=VBScript>Sub Btn1_onclick()Dim DymoAddIn, DymoLabelSet DymoAddIn = CreateObject("DYMO.DymoAddIn")Set DymoLabel = CreateObject("DYMO.DymoLabels")DymoAddIn.Open "F:\Dymo Labelstenopzondag.lwl"

DymoLabel.SetAddress 1,""+chr(10)+"Naam Maurice"+chr(10)+"Res 92"+chr(10)+"Tijd 20:00"+chr(10)+"Email *********"+chr(10)+"Opmerkingen Test"+chr(10)+"Telefoonnummer 20"+chr(10)+"Duur 3"+chr(10)+"Volw. 1"
DymoAddIn.Print 1, TRUE
window.close()End Sub</SCRIPT> </head> <body onLoad="Btn1_onclick()" topmargin=2 leftmargin=2 > <center>Etiket wordt afgedrukt</center></body></html>

Verwijderd

Ik zou even je emailadres eruit editen, volgens mij worden deze topics door google geindexeerd.

Ik zie ook dat je gebruik maakt van de DYMO javascript bestanden en dat je latest.js gebruikt. Misschien is daar iets aan veranderd? Ik weet niet of het mogelijk is, maar misschien is het een goed idee om dan de vorige versie van dit JS bestand lokaal op de server op te slaan.

Als het aan het script ligt denk ik dat het in het stukje onLoad="Btn1_onclick()" ligt, dat er iets is veranderd aan je IE settings waardoor dit niet meer automatisch wordt uitgevoerd.

Benader je deze pagina via een HTTP of HTTPS verbinding? Het DYMO scriptje wordt via een http verbinding binnengehaald en als je zelf op https zit dan wordt dit nog wel eens geblokeerd.

• MDLefevere
Goedemorgen Spectaculous,

Bedankt voor je reactie.
Ben gisteren nog wat aan het proberen geweest.

De pagina's worden benaderd via HTTP, en op een Windows 7 machine met IE9 werkt het nog wel normaal.

Het zal dus iets met dat NPAPI te maken hebben wat microsoft uit z'n IE heeft gehaald.
Er is van de Dymo software een update geweest waarbij je gebruik moet maken van een webserver (vervanger voor het missende NPAPI), echter ben ik er nog niet helemaal uit hoe dit nou werkt.

Het vreemde is dat hij op de Windows 10 machine met IE11 wel 1 label print. Als ik daarna op de button klik opent hij de pop-up en sluit deze.

Als ik dan IE11 weer opnieuw start kan ik er weer 1 printen...