Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
VGA naar HDMI converter
Wat is je budget?
€30,00
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil een Chromecast aansluiten op een VGA monitor: pricewatch: HP w2007v Zwart
Deze monitor heeft dus VGA + 3.5 mm jack, waar ik graag gebruik van wil maken. Resolutie is 1680x1050.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb op basis van prijs deze gevonden:
Deze claimed dat er geen extra USB power nodig is, maar waarom zit er dan een usb power poort op?
Ik heb geen merkvoorkeur.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er goede alternatieven binnen mijn budget, of zijn er compactere apparaten, of goedkopere? Is dit apparaat kwalitatief voldoende, en kan ik hier mee wat ik er mee wil?
Ik zoek een?
VGA naar HDMI converter
Wat is je budget?
€30,00
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil een Chromecast aansluiten op een VGA monitor: pricewatch: HP w2007v Zwart
Deze monitor heeft dus VGA + 3.5 mm jack, waar ik graag gebruik van wil maken. Resolutie is 1680x1050.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb op basis van prijs deze gevonden:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Gembird HDMI/VGA converter | € 22,47 | € 22,47 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 22,47 |
Deze claimed dat er geen extra USB power nodig is, maar waarom zit er dan een usb power poort op?
Ik heb geen merkvoorkeur.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er goede alternatieven binnen mijn budget, of zijn er compactere apparaten, of goedkopere? Is dit apparaat kwalitatief voldoende, en kan ik hier mee wat ik er mee wil?
Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/