Mijn schoonmoeder heeft op dit moment een Huawei Y300. Deze is 2 jaar oud en inmiddels zo traag als dikke ... (vul zelf verder in). Ik moet om de haverklap weer iets rechtbreien op haar telefoon of weer wat opschonen om de telefoon überhaupt werkbaar te houden dus ik denk dat zij (en ik niet minder) er wel gelukkiger van gaat worden als ze een telefoon krijgt die wat minder nukkig is en makkelijk te bedienen.
Ik wil haar dus voor haar verjaardag een nieuwe Windows telefoon geven. Ik heb zelf een 735, mijn dochter een 920 en mijn vrouw een 435 dus we zijn wel van de Lumia's bij ons thuis (alhoewel er ook een s4 mini en een Motorola E in omloop zijn).
Het budget is rond de € 100. Voor mijn schoonmoeder zit ik te twijfelen tussen een paar modellen. Een paar van deze lijst zijn amper te krijgen zodat het eigenlijk nog gaat tussen deze 3:
Gezien wat zij met de telefoon doet is een licht model meer dan genoeg, eigenlijk alleen whatsapp en bellen. Mijn idee is dan ook dat de 535 voldoende zou moeten zijn. Mijn vrouw is net zo'n lichte gebruiker en die redt zich prima met de 435. Het scherm van de 435 vind ik alleen te klein worden voor schoonmoeder.
Als ik echter wat reviews lees van de 535 dan komt het raar reagerende scherm een aantal keer terug. Speelt dat nog steeds of is dat met recentere updates opgelost?
Zie ik nog andere opties over het hoofd?
Edit: lijstje aangepast
Ik wil haar dus voor haar verjaardag een nieuwe Windows telefoon geven. Ik heb zelf een 735, mijn dochter een 920 en mijn vrouw een 435 dus we zijn wel van de Lumia's bij ons thuis (alhoewel er ook een s4 mini en een Motorola E in omloop zijn).
Het budget is rond de € 100. Voor mijn schoonmoeder zit ik te twijfelen tussen een paar modellen. Een paar van deze lijst zijn amper te krijgen zodat het eigenlijk nog gaat tussen deze 3:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Microsoft Lumia 535 Zwart | € 90,- | € 90,- |
1 | Microsoft Lumia 550 Zwart | € 117,10 | € 117,10 |
1 | Microsoft Lumia 640 Dual Sim 3G Zwart | € 131,17 | € 131,17 |
1 | Nokia Lumia 635 1GB intern Zwart | € 119,90 | € 119,90 |
Gezien wat zij met de telefoon doet is een licht model meer dan genoeg, eigenlijk alleen whatsapp en bellen. Mijn idee is dan ook dat de 535 voldoende zou moeten zijn. Mijn vrouw is net zo'n lichte gebruiker en die redt zich prima met de 435. Het scherm van de 435 vind ik alleen te klein worden voor schoonmoeder.
Als ik echter wat reviews lees van de 535 dan komt het raar reagerende scherm een aantal keer terug. Speelt dat nog steeds of is dat met recentere updates opgelost?
Zie ik nog andere opties over het hoofd?
Edit: lijstje aangepast
[ Voor 5% gewijzigd door P_Tingen op 08-01-2016 09:42 ]
... en gaat over tot de orde van de dag