Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag de pc gebruiken voor te gamen(csgo, black desert, d3, etc) en multitasken. Ook voor het schrijven van programma's en dergelijke aangezien ik een IT student ben..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag rond 1500 euro kosten, een beetje over budget mag ook.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
muis, keyboard etc ga ik meenemen en mijn beeldscherm de LG E2442. Wil wat later wel nog een 144hz scherm aanschaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat mijn gekozen systeem wel ok is, maar ben niet echt een kenner tot in de details. Was aan het nadenken om het bij een 970 gtx te houden om later eventueel naar een pascal gpu over te stappen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
intel en nvidia hebben mijn voorkeur, als jullie iets beters kunnen aanraden, altijd welkom
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil gewoon de komende paar jaar gamen zonder teveel zorgen. En dat ik mijn studies op een normale en stabiele manier kan verderzetten.
Ga je overklokken?
Momenteel niet maar kan misschien in de toekomst nodig zijn.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen weten of dit systeem dat ik heb samengesteld goed is. Wat kan er beter. Wat zijn de alternatieven en waarom zijn ze beter. Ik ben niet van plan om momenteel 4k te gamen of 1440p.
Ik zou graag de pc gebruiken voor te gamen(csgo, black desert, d3, etc) en multitasken. Ook voor het schrijven van programma's en dergelijke aangezien ik een IT student ben..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag rond 1500 euro kosten, een beetje over budget mag ook.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
muis, keyboard etc ga ik meenemen en mijn beeldscherm de LG E2442. Wil wat later wel nog een 144hz scherm aanschaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat mijn gekozen systeem wel ok is, maar ben niet echt een kenner tot in de details. Was aan het nadenken om het bij een 970 gtx te houden om later eventueel naar een pascal gpu over te stappen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
intel en nvidia hebben mijn voorkeur, als jullie iets beters kunnen aanraden, altijd welkom
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil gewoon de komende paar jaar gamen zonder teveel zorgen. En dat ik mijn studies op een normale en stabiele manier kan verderzetten.
Ga je overklokken?
Momenteel niet maar kan misschien in de toekomst nodig zijn.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen weten of dit systeem dat ik heb samengesteld goed is. Wat kan er beter. Wat zijn de alternatieven en waarom zijn ze beter. Ik ben niet van plan om momenteel 4k te gamen of 1440p.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 389,- | € 389,- |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 155,45 | € 155,45 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 368,80 | € 368,80 |
| 1 | WD Red SATA 6 Gb/s WD20EFRX, 2TB | € 91,- | € 91,- |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 69,- | € 69,- |
| 1 | be quiet! Dark Rock Advanced C1 | € 57,80 | € 57,80 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 115,- | € 115,- |
| 1 | Corsair RM650x | € 106,65 | € 106,65 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 163,- | € 163,- |
| 1 | Cooler Master IC Essential E1 | € 2,95 | € 2,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.518,65 | |