Wijziging User Review - JustinGrefhorst Loith

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loith
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-06 00:36
Ik wilde een grafische kaart kopen om een andere computer nieuw leven in te blazen, mijn zoektocht heeft mijn toen geleid naar de GFX kaart die Justin te koop aan bood.

Na een bericht gestuurd te hebben dat ik interesse heb in de kaart, was er vrij snel contact en hebben we de deal bevestigd. We zijn het eens geworden over de betaling en het bedrag en het pakketje zou opgestuurd worden zodra Justin het geld binnen heeft.

Van interesse tot over maken van het geld zijn meerde berichten gestuurd binnen 2 dagen (24 tot 26 okt).
Vervolgens kreeg ik op 31 oktober het bericht dat het pakket verzonden was (ik kreeg geen Track and Trace nummer door). Toen ik op 4 november nog geen pakketje binnen had gekregen, heb ik nog een bericht gestuurd met de vraag naar welk adres het pakketje gestuurd is. Hierop heb ik echter nooit een antwoord mogen ontvangen.

Op 14 november had ik nog geen pakketje OF een bericht terug, dus heb ik een beoordeling achter gelaten op het VA-profiel van Justin. Een tweaker genaamd _Ray_ heeft dit gezien (omdat die ook wat van justin wilde kopen), wij hebben vervolgens contact gehad. Ondertussen heeft _Ray_ wel contact met Justin weten te krijgen en een paar dagen later (21 november) had ik het pakketje toch binnen.

Justin heeft uiteindelijk bij mij een negatieve beoordeling achtergelaten. De beoordeling is ook beoordeeld op punten die niet relevant zijn voor de rol van "koper".

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker