Toon posts:

Wie weet er veel van kopieerbeveiligingen af?

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie weet hier veel vanaf?

Verwijderd

hoezo ?

ik denk niet dat ze je dat hier gaan uitleggen..

ik heb er zelf geen verstand van...

Verwijderd

Topicstarter
ze hoeven het heir ook niet persee uit te leggen als ze dat niet willen

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-05 13:53

scorpionv

This space for rent

Ik beken...

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

ze willen het misschien wel, maar doen het hier niet.....

maar wat wil je doen dat ?,
een backup van een cd maken >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 22:25 schreef aarninkron het volgende:
een backup van een cd maken >:)
ja, of eventueel zelf safedisk op cd gooien?
(ben het meest geintresseerd in safedisc, vindt het zo mooi!)

Verwijderd

Topicstarter
scorpionv -> jij hebt geen email of icq?

Verwijderd

je hebt wel proggies die 1 op 1 copieren (lees backupen) ik d8 dat clone-cd er zo een was..

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-04 10:57
Als het gaat om zelf de ultime beveiliging te maken, wil ik nog wel de nodige tips geven.
Voor vrienden wil ik soms nog wel eens een CD-tje zo maken dat ze 'm bijna niet kunnen kopieren (clone-CD niet meegerekend)
just for the fun ;)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Topicstarter
clonecd luk nie

Verwijderd

Topicstarter
kan ik die hints/tips ook gebruiken om zelf toe te passen of om ergens een beveiligin vanaf te halen?

<offtopic>
waarom heeft er niemand icq (ingevuld)
</offtopic>

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

let me guess, safdisc 2 :P

[topic=165584]

Verwijderd

Topicstarter
dit gaat over kopieerbeveiligingen in het algemeen (en een beetje meer safedisc, maar niet te veel), die ander over safedisc v2 alleen ;)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

SafeDisc v2
Company : Macrovision Corporation
Protection : SafeDisc v2 [Macrovison] - Press Release [18-09-2000]
How to Detect : The following files should exist on every the original CD:
00000001.TMP
00000002.TMP
The loader file (<GAME>.EXE) is now integrated into the main executable, making the <GAME>.ICD file obsolete. Also the CLOKSPL.EXE file, which was present in SafeDisc v1, does not exist anymore.

Read errors will be encountered between sector 800-10000 when making a backup, so it takes some time to complete a backup!

The protection also has "weak" sectors which causes synchronization problems with certain CD-Writers. Digital signatures are still present in this version.

Backup Solution : For now there are no tools which can handle SafeDisc v2. CloneCD in combination with some CD-Writers can make a working backup (this has been done with Red Alert 2)
Protected :
C&C: Red Alert 2 Delta Force 3: Land Warrior

Protection Info
SAFEDISC 2.0 is an enhanced secure protection system and represents a quantum leap in product enhancements, supported by rigorous research and development, Q/A testing and certification during the past 18 months since SAFEDISC was first introduced.
Major Features of SafeDisc 2.0

API support - the SAFEDISC toolkit includes an API that will allow publishers to extend the SAFEDISC security to encrypt various functions contained in their content.

New architecture - major re-architecture of the SAFEDISC code to disable automated hacking tools and to include additional encryption to delay hacking.

Disc burning prevention - introduction of additional digital signatures to improve resistance against copying.

Fail-safe manufacturing - assures that SAFEDISC masters will only be mastered on SAFEDISC-enabled production lines.

Verwijderd

je moet maar eens even op een v/d volgende sites zoeken.
ofzo.edit

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:02
Jammer dat dit zo moet gaan. Waarschuwing voor meester. Meester: het plaatsen van of vragen (links naar) copyrighted software, Mp3's, serials of andere illegale praktijken is in strijd met de FAQ. Ik raad je overigens aan die nog eens helemaal goed door te lezen om verder irritatie of maatregelen te voorkomen. Tweakers.net kan grote problemen krijgen door threads als deze ! Deze draad gaat derhalve op slot. Tevens heb je een waarschuwing te pakken, denk volgende keer dus goed na!

Ik had Whistler al een waarschuwing gegeven. Nog één zo'n thread en je bent gebanned.

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.