Wanneer mijn vrouw (Samsung S4 mini) mij wil bellen krijgt zij telkens bezettoon en de verbinding wordt verbroken. Ik kan haar normaal bellen. Niemand anders heeft dit probleem met mijn toestel. Via instellingen /apparaat/ oproepen/ extra instellingen/ oproepen blokkeren/spraakoproep/ staat alles uitgevinkt.
Wanneer ik doorschakelen naar voicemail activeer, komt zij op de voicemail terecht. Dus duidelijk dat wanneer mijn vrouw belt, reageert mijn toestel hierop door bezet te geven.
Ook staat oproep weigeren op UIT en de lijst voor automatisch weigeren is leeg.
Kent iemand dit verschijnsel?
Kan het zijn dat ergens een app nummerblokkade veroorzaakt? Ik heb alle apps bekeken, maar niets van die aard kunnen vinden.
Van beide toestellen de sim-kaart onderling gewisseld en het probleem bestond niet meer. Duidelijk hierdoor is dat de nummerblokkade op mijn toestel zit.
Graag hulp en advies.
Arjen
Wanneer ik doorschakelen naar voicemail activeer, komt zij op de voicemail terecht. Dus duidelijk dat wanneer mijn vrouw belt, reageert mijn toestel hierop door bezet te geven.
Ook staat oproep weigeren op UIT en de lijst voor automatisch weigeren is leeg.
Kent iemand dit verschijnsel?
Kan het zijn dat ergens een app nummerblokkade veroorzaakt? Ik heb alle apps bekeken, maar niets van die aard kunnen vinden.
Van beide toestellen de sim-kaart onderling gewisseld en het probleem bestond niet meer. Duidelijk hierdoor is dat de nummerblokkade op mijn toestel zit.
Graag hulp en advies.
Arjen