Trust draadloze muis

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views

Vraag

• Toad
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-01 12:17
Heeft iemand ervaring met de Trust draadloze muis die bij Bas van de Heiden te koop is? https://www.dirk.nl/aanbi...raadloze-computermuis.htm

Ik heb nog een eenvoudige muis nodig voor één van mijn PC's en stel niet zo hoge eisen, maar hij moet natuurlijk wel een tijd mee gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Toad op 07-01-2016 19:28 ]

Alle reacties

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-01 22:47

Vidra

Vragen?

Geen ervaring met een Trust muis, welk slechte ervaringen met andere Trust producten. :/ Maar ik zou gaan voor een degelijke optie zoals een Logitech muis (pricewatch: Logitech M175) - deze kost EUR 11.50.

Succes.

[ Voor 18% gewijzigd door Vidra op 07-01-2016 20:17 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:56

WCA

Als je eisen niet hoog zijn, kan je zoiets prima gebruiken. Aan een office muis kan je niet zo veel fout doen.

Share and Enjoy!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Deze gemist?
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

Move OH -> CAA

2) Ook in de aankoopadviesfora geldt dat we op GoT eigen inzet verwachten, zie o.a.:
CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan.

[...]

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.