iCloud problemen na veranderen email adres.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomVanOoijen
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-11-2023
Goedenavond iedereen!

Sinds dit ik ongeveer een week geleden mijn mailadres van mijn Apple ID heb veranderd doet iCloud raar op mijn iPhone en MacBook. Als ik op mijn MacBook inlog bij iCloud in Systeemvoorkeuren krijg ik heel de tijd na het intypen van een goed wachtwoord het volgende: Afbeeldingslocatie: http://thompsonv14.com/img/icloud

Hij laat daarna ook de keuzes zien, maar nog geen seconde later laat die alles weer vervagen en moet ik weer mijn wachtwoord invullen.

Ook krijg ik op mijn iPhone ook regelmatig de melding dat ik mijn account moet verifiëren, nadat al een aantal keren gedaan te hebben krijg ik het nog steeds.

Kent iemand het probleem? Op Google kan ik hierover niet veel vinden..

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Tom van Ooijen

[ Voor 9% gewijzigd door TomVanOoijen op 07-01-2016 19:23 ]

PC: Ryzen 7 3700X | ASUS X570 PRIME-PRO | 16 GB DDR4-3600 | MSI GTX 1070

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:02
Even alle wachtwoorden die met icloud te maken hebben uit de sleutelhanger verwijderen. Waarschijnlijk zit er daar iets fout.

Via spotlight even zoeken op "sleutelhangertoegang", daar kun je vervolgens even zoeken naar zaken die te maken hebben met je iCloud wachtwoorden en zou je dan even kunnen verwijderen om te zien of dat het probleem oplost.

[ Voor 47% gewijzigd door SquareOne op 07-01-2016 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10 21:43
Even uitloggen en weer inloggen op icloud (zowel op je iphone als mac), verhelpt meestal dit soort problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomVanOoijen
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-11-2023
Bedankt voor jullie reacties. Dit ga ik vanavond even bekijken, ben op dit moment niet thuis. Ook heb ik al wel meerdere keren in en uitgelogd, ook dit mocht niet baten..

Update: Nadat ik ook even op mijn iPad heb ingelogd met het nieuwe wachtwoord en mijn MacBook eventjes een keer te hebben herstart werkte mijn iCloud weer en kreeg ik niet meer die meldingen.

Bedankt voor de reacties! :D

[ Voor 40% gewijzigd door TomVanOoijen op 08-01-2016 09:05 ]

PC: Ryzen 7 3700X | ASUS X570 PRIME-PRO | 16 GB DDR4-3600 | MSI GTX 1070