Reviews testpanel.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik overweeg mij aan te melden voor het testpanel, ik heb echter enkele vragen.

Wat wordt er precies verwacht van de review(s)? Moet dit kid jansen of redactie kwaliteit enzovoorts zijn? Of mogen dit ook reviews zijn van een "normale" gebruiker. Niet iedereen zal al het referentie materiaal en alle apparatuur hebben die de redactie en mensen als kid jansen hebben. :)

En hoe zit het met de verantwoordelijkheid bij bijvoorbeeld schade? Stel ik test een telefoon en die laat ik donderen waardoor er (uiteraard) schade ontstaat. Bijvoorbeeld een gebroken scherm waardoor het toestel niet meer goed werkt. Hoe werkt dit dan?

Dit om te beoordelen of het voor mij persoonlijk realistisch Is om eventueel deel te nemen aan het testpanel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-09 20:24

Qu3st

Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 19:11:

En hoe zit het met de verantwoordelijkheid bij bijvoorbeeld schade? Stel ik test een telefoon en die laat ik donderen waardoor er (uiteraard) schade ontstaat. Bijvoorbeeld een gebroken scherm waardoor het toestel niet meer goed werkt. Hoe werkt dit dan?
Als je een goede inboedelverzekering hebt, kun je je ook verzekeren voor eigen domme pech. Dus als je de schade moet betalen is dit een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Qu3st schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 19:13:
[...]

Als je een goede inboedelverzekering hebt, kun je je ook verzekeren voor eigen domme pech. Dus als je de schade moet betalen is dit een optie.
Qua verzekering kun je eerder terecht bij je WA verzekering denk ik, aangezien het nooit mijn eigendom is. Maar ik vroeg mij met name af hoe het in dat geval met de verantwoordelijkheid zit, in principe ben ik verantwoordelijk maar de vraag Is dus: eist tweakers dat ook op zogezegd of wordt dat als risico van het testpanel gebeuren gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aushyro
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09-2023
Beste,

Ik heb ook enkele vragen:

1. In de voorwaarden staat dat er een overenkomst getekend moet worden, is het de bedoeling dat de tweaker naar een locatie komt om te tekenen of gaat dit via de post.
2. Worden de producten opgestuurd naar de tweaker, of met hij deze zelf komen halen?
3. Na de test periode, dient de tweaker het product zelf terug te sturen? (Onder eigen verzend kosten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Schopje? :$ kan hier iets over gezegd worden? :)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2016 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Met hierboven.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:45
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 19:11:
Ik overweeg mij aan te melden voor het testpanel, ik heb echter enkele vragen.

Wat wordt er precies verwacht van de review(s)? Moet dit kid jansen of redactie kwaliteit enzovoorts zijn? Of mogen dit ook reviews zijn van een "normale" gebruiker. Niet iedereen zal al het referentie materiaal en alle apparatuur hebben die de redactie en mensen als kid jansen hebben. :)
Een 'gewone' userreview met tekst en foto's is voldoende. "Het is een fijne telefoon waar ik goed mee kan gamen", dat is echt onvoldoende. Is voldoende 5 of 10 alinea's? 200 of 1000 woorden? 4 of 40 foto's? Dat laten we aan jou. Schrijf een review waar jij als tweaker van zou zeggen: daar heb ik echt wat aan.

Dit om te beoordelen of het voor mij persoonlijk realistisch Is om eventueel deel te nemen aan het testpanel. :)
Jou een beetje kennende: niet inschrijven. :+ Alle gekheid op een stokje, zorg voor een aansprakelijkheidsverzekering en/of inboedelverzekering. (Check voor de details je polisvoorwaarden). Stel dat er wordt ingebroken bij je en het product is weg. Of je laat 'm inderdaad in een emmer water vallen. Los van dit testpanel is dat altijd een goed idee. Stel dat je de telefoon van een maat of familielid sloopt, ook dan ben je aansprakelijk.
danny.daemen schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:21:
Beste,

Ik heb ook enkele vragen:

1. In de voorwaarden staat dat er een overenkomst getekend moet worden, is het de bedoeling dat de tweaker naar een locatie komt om te tekenen of gaat dit via de post.
Per mail of per post
2. Worden de producten opgestuurd naar de tweaker, of met hij deze zelf komen halen?
In principe sturen we het naar je toe. tenzij er iets omheen wordt georganiseerd op HQ. Dan maken we dat vooraf duidelijk met plaats, tijd en datum.
3. Na de test periode, dient de tweaker het product zelf terug te sturen? (Onder eigen verzend kosten?)
Ja, zelf aanmelden voor verzending. Ik geloof dat je met DHL ook afhaalafspraken kan maken, dat weet ik niet zeker. Wij betalen de verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reactie zeef. Beetje jammer van de pun. ;) :+

As for die WA verzekering, die heb ik uiteraard al. :Y maar ik begrijp het dus goed dat Tweakers die verantwoordelijk ook daadwerkelijk opeist? Zoals gezegd, voor mij persoonlijk niet zo'n extreem groot problemen wegens eerder genoemde WA verzekering maar voor anderen mogelijk wel zinvolle informatie. :)

As for de inhoud: dat het geen review van een paar zinnen moet zijn had ik al door. :P maar ik, en vele tweakers met mij, zullen niet de mogelijkheden hebben om aan al het referentie materiaal en de meet apparatuur van Tweakers of bijvoorbeeld kid jansen te komen. Maar dat is dus ook niet nodig. :)

/me gaat zich aanmelden. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:45
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 07:49:
Bedankt voor de reactie zeef. Beetje jammer van de pun. ;) :+

As for die WA verzekering, die heb ik uiteraard al. :Y maar ik begrijp het dus goed dat Tweakers die verantwoordelijk ook daadwerkelijk opeist? Zoals gezegd, voor mij persoonlijk niet zo'n extreem groot problemen wegens eerder genoemde WA verzekering maar voor anderen mogelijk wel zinvolle informatie. :)
Om nu te zeggen of iets wel of niet gaat gebeuren, dat kan ik simpelweg niet. Ik kan helaas niet in de toekomst kijken. Dus dan geef ik het 'zwaarste' antwoord. Waarbij ik weet dat het wellicht niet zover zal komen.
As for de inhoud: dat het geen review van een paar zinnen moet zijn had ik al door. :P maar ik, en vele tweakers met mij, zullen niet de mogelijkheden hebben om aan al het referentie materiaal en de meet apparatuur van Tweakers of bijvoorbeeld kid jansen te komen. Maar dat is dus ook niet nodig. :)

* zeef gaat zich aanmelden. :Y
d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh, nog een ding waar ik nieuwsgierig naar ben naar aanleiding van een paar posts van mede members: stel ik test een product, ben wel erg tevreden met dat product en zou het dus graag willen aanschaffen, is het dan mogelijk om het review object over te nemen (eventueel met wat korting, maar hoeft niet perse natuurlijk, maar scheelt bij componenten bijvoorbeeld weer uit en in bouwen.) of moet het weer terug naar tweakers dan wel de fabrikant? Geen idee of daar al over nagedacht is, maar ik kan mij voorstellen dat dat voor zal komen.
Pagina: 1