Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• jwdgk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11-2023
Graag advies
Ik zoek een?
Vervanger voor een defecte nexus 5 van een maat van mij waarvoor hij nog slechts de dagwaarde (€200) terug kan krijgen of een samsung galaxy a5(€260).

Wat is je budget?
Hij krijgt 200 euro terug, maar kan ook kiezen voor een galaxy a5 (€260), het budget ligt tussen de 200 en 300 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Simpele games,whatsapp, youtube, degelijke fotos

Wat heb je zelf al gevonden?
One plus x, Huawei p8 lite, Moto G 2015 2gb, samsung a5

Wat is de beste beslissing?

[ Voor 3% gewijzigd door jwdgk op 07-01-2016 21:32 ]

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Ik zou de Samsung Galaxy A5 weg laten. Waarom? Bloatware? Je zult zien, dat de andere toestellen sneller zijn omdat die andere vrijwel een kale Android hebben.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Moto G heeft nu nog een cashback, waardoor je die voor 209 kunt bemachtigen. Leuk toestel voor de prijs, mijn vrouw heeft hem ook sinds deze week als vervanging van haar Nexus 4. Zo goed als stock android (paar Moto apps) en binnenkort upgrade naar MM.

[ Voor 20% gewijzigd door MegaTronics op 08-01-2016 08:17 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:46

Steeffoon

Smartphone-nerd

De Galaxy A5 is verouderd, over een paar weken komt de Galaxy A5 (2016) in Nederland. Wel is er de nieuwe Samsung Galaxy A3 2016 die misschien interessant kan zijn, die kost 299 euro.

Moto X Play is 350, maar door de cashback die je kunt krijgen van 50 euro zit die net onder de 300 euro (ligt er wel aan waar je hem koopt). Deze heeft een erg goede camera en erg goede accuduur. Als ik je eisen zo zie, denk ik dat je met de Moto G (3e gen) een prima toestel in handen hebt.

Succes met je keuze.

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

• jwdgk
Misschien een belangrijk detail dat ik vergeten ben. Hij werkt in een metaal/fabrieks hal en houdt de telefoon ten alle tijden in zijn broekzak. Heeft motorola daarom misschien een streepje voor? (water en stofdicht volgens mij)

[ Voor 7% gewijzigd door jwdgk op 08-01-2016 14:51 ]

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

jwdgk schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:50:
Misschien een belangrijk detail dat ik vergeten ben. Hij werkt in een metaal/fabrieks hal en houdt de telefoon ten alle tijden in zijn broekzak. Heeft motorola daarom misschien een streepje voor? (water en stofdicht volgens mij)
Ik zou sowieso voor de Motorola gaan :). Een erg goede kwalitatieve telefoon voor een prima prijsje :).

• jwdgk
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:04:
[...]

Ik zou sowieso voor de Motorola gaan :). Een erg goede kwalitatieve telefoon voor een prima prijsje :).
Het lijk me wel een veilige keuze, maar als ik hem vertel dat het toestel een stuk langzamer wordt krabbelt hij terug. Heb hem geadviseerd een one plus x aan te schaffen, maar omdat dit een chinese telefoon is denkt hij problemen te krijgen met zijn garantie en reparaties.(ook gezien zijn "vuil" werk).

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

jwdgk schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:08:
[...]

Het lijk me wel een veilige keuze, maar als ik hem vertel dat het toestel een stukje minder wordt krabbelt hij terug. Heb hem geadviseerd een one plus x aan te schaffen, maar omdat dit een chinese telefoon is denkt hij problemen te krijgen met zijn garantie en reparaties.(ook gezien zijn werk).
Daar dacht ik inderdaad ook aan. Ik zelf heb de OnePlus 2. De OnePlus X is vele malen beter qua specs dan de Motorola Moto G. Alleen ik raadde de Motorola Moto G aan omdat het inderdaad wat lastig is als hij hem op moet sturen naar OnePlus (in China). Daar gaat namelijk aardig wat tijd overheen. Aan de andere kant, lijkt de OnePlus X me juist wel een goede keuze. Dan kan hij hem namelijk voor zowel privé als voor werk gebruiken (dual-sim ondersteuning).

• jwdgk
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:12:
[...]

Daar dacht ik inderdaad ook aan. Ik zelf heb de OnePlus 2. De OnePlus X is vele malen beter qua specs dan de Motorola Moto G. Alleen ik raadde de Motorola Moto G aan omdat het inderdaad wat lastig is als hij hem op moet sturen naar OnePlus (in China). Daar gaat namelijk aardig wat tijd overheen. Aan de andere kant, lijkt de OnePlus X me juist wel een goede keuze. Dan kan hij hem namelijk voor zowel privé als voor werk gebruiken (dual-sim ondersteuning).
Dual-sim heeft voor hem geen nut, uitbreidbaar geheugen wel

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

jwdgk schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:28:
[...]

Dual-sim heeft voor hem geen nut, uitbreidbaar geheugen wel
Dan zou ik gewoon lekker voor de Moto G gaan d:)b.

• jwdgk
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:29:
[...]

Dan zou ik gewoon lekker voor de Moto G gaan d:)b.
Maar dat heeft de one plus x toch ook gewoon?

Hij heeft nu zelf nog eens gereageerd dat hij waarschijnlijk toch voor de one plus x wil gaan. De andere kandidaat voor hem was inderdaad de moto G. Allebei prima telefoons maar hij lijkt nu de gok met de garantie toch te willen nemen.

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

jwdgk schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 18:02:
[...]

Maar dat heeft de one plus x toch ook gewoon?

Hij heeft nu zelf nog eens gereageerd dat hij waarschijnlijk toch voor de one plus x wil gaan. De andere kandidaat voor hem was inderdaad de moto G. Allebei prima telefoons maar hij lijkt nu de gok met de garantie toch te willen nemen.
Oke. Dat is namelijk een nóg betere keus. Ik dacht te hebben vernomen dat je het 2e slot als micro-sd slot kan gebruiken.

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 10:13
Is een tweedehands Nexus 5 niet een optie?

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:46

Steeffoon

Smartphone-nerd

InfoTracer schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 19:19:
Is een tweedehands Nexus 5 niet een optie?
Als iemand in een metaalfabriek werkt, lijkt mij persoonlijk deze niet de beste keuze.

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Pagina: 1