Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral heel erg hard gaan gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij 1000,-.. geen specifiek budget
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Werkelijk waar geen idee, enlighten me.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Open voor alles
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope, lekker makkelijk
Ga je overklokken?
Standaard instellingen voldoen
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie het totaal pakket kunnen samenstellen voor mij. Ik game verdomd veel maar heb verder totaal geen verstand van zaken omdat mijn interesse daar niet naar uit gaat. Ik heb een vriend die altijd zegt dat ik dit hier moet doen want jullie hebben zijn pc ook samengesteld (naar tevredenheid).
Ik zou zeggen: Mijn budget is in ieder geval 1000,- en laten we dit dan ook gewoon vooral gebruiken (zolang de kwaliteit erop vooruit gaat)
Ben benieuwd mannen!
Ik wil vooral heel erg hard gaan gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij 1000,-.. geen specifiek budget
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Werkelijk waar geen idee, enlighten me.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Open voor alles
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope, lekker makkelijk
Ga je overklokken?
Standaard instellingen voldoen
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie het totaal pakket kunnen samenstellen voor mij. Ik game verdomd veel maar heb verder totaal geen verstand van zaken omdat mijn interesse daar niet naar uit gaat. Ik heb een vriend die altijd zegt dat ik dit hier moet doen want jullie hebben zijn pc ook samengesteld (naar tevredenheid).
Ik zou zeggen: Mijn budget is in ieder geval 1000,- en laten we dit dan ook gewoon vooral gebruiken (zolang de kwaliteit erop vooruit gaat)
Ben benieuwd mannen!