Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is vooral bedoeld om mee te gamen voor meerdere jaren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximaal 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Een card reader(onbekend) en een dvd speler(labelflash?)
Meer informatie ontbreekt.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe heb ik alles nodig. Videokaart, moederbord, netwerkkaart, geluidskaart, voeding. Eigenlijk gewoon alles.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf al wel wat dingetjes gevonden zoals:
Coolermaster 700watt voeding (is dit te veel? of juist te weinig?)
Intel core i7 4790k 4x4.0 ghz
Nvidia GTX970 4GB DDR5 GameEdition.
B85M Moederbord
1000GB Harddisk sata3 7200 rpm
eventueel nog een SSD
Ik heb dit alles gevonden op een website waar je zelf een pc samen kon stellen, de prijs van dit alles is 1258,88€ dat is inclusief windows 10 netwerkkaart en behuizing en geluidskaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Nee, ik heb daar eigenlijk geen verstand van en wil daar zo min mogelijk (het liefst niet) aankomen, de standaard instellingen zijn prima voor mij.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het verder samenstellen van mijn PC. Is de prijs/kwaliteit verhouding van bovenstaande acceptabel? En is het allemaal wel compatible met elkaar? Waar zou ik eventueel verbeteringen in aan kunnen brengen?
Of zeggen jullie juist van: het is prima zo.
Al het advies wat ik van jullie mij willen geven is al mooi meegenomen.
Het systeem is vooral bedoeld om mee te gamen voor meerdere jaren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximaal 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Een card reader(onbekend) en een dvd speler(labelflash?)
Meer informatie ontbreekt.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe heb ik alles nodig. Videokaart, moederbord, netwerkkaart, geluidskaart, voeding. Eigenlijk gewoon alles.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf al wel wat dingetjes gevonden zoals:
Coolermaster 700watt voeding (is dit te veel? of juist te weinig?)
Intel core i7 4790k 4x4.0 ghz
Nvidia GTX970 4GB DDR5 GameEdition.
B85M Moederbord
1000GB Harddisk sata3 7200 rpm
eventueel nog een SSD
Ik heb dit alles gevonden op een website waar je zelf een pc samen kon stellen, de prijs van dit alles is 1258,88€ dat is inclusief windows 10 netwerkkaart en behuizing en geluidskaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Nee, ik heb daar eigenlijk geen verstand van en wil daar zo min mogelijk (het liefst niet) aankomen, de standaard instellingen zijn prima voor mij.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het verder samenstellen van mijn PC. Is de prijs/kwaliteit verhouding van bovenstaande acceptabel? En is het allemaal wel compatible met elkaar? Waar zou ik eventueel verbeteringen in aan kunnen brengen?
Of zeggen jullie juist van: het is prima zo.
Al het advies wat ik van jullie mij willen geven is al mooi meegenomen.
[ Voor 11% gewijzigd door Proliges op 07-01-2016 14:35 ]