[Android] app snelfilter automaat voor personen met dementie

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05-2023
Hallo,

Ik ben bezig met het maken van een snelfilterapparaat die door middel van verschillende sensoren en een arduino met bluetooth shield communiceerd met een android app. (Een project voor school wat ik samen uit voer met drie dames, 2x orthopedische technologie en één maal verpleegkunde.) Zelf studeer ik mechatronica.

De bedoeling is dat op de app de stappen komen te staan aan de hand van het bericht van de arduino. Bijvoorbeeld: "Open het waterreservoir"

Aan de arduino kant werkt alles en ik kan dus al communiceren met een bluetooth terminal app op mijn telefoon.

Nu heb ik alleen het probleem dat ik echt ontzettend weinig verstand heb van android development / java. Het lukt me wel om verschillende layouts te maken.

Heeft iemand hulp of tips die mij kunnen helpen?
(ik heb al bij http://developer.android.com/ gekeken maar om eerlijk te zijn kom ik er niet echt uit.)

[ Voor 115% gewijzigd door [m]engineer op 07-01-2016 13:43 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05-2023
Per ongeluk op het verkeerde knopje gedrukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:48

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Marijnsp schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:32:
Heeft iemand hulp of tips die mij kunnen helpen?
(ik heb al bij http://developer.android.com/ gekeken maar om eerlijk te zijn kom ik er niet echt uit.)
Sorry, maar dit zien we als werving, en dat is nu net niet toegestaan op het forum. Dat staat netjes uitgelegd in Het algemeen beleid #verbodenspam. Dit topic zal ik dan ook sluiten. Het is denk ik verstandig om je toch erin te gaan verdiepen. Kom je dan echt ergens niet uit, dan kan je hier een meer concrete vraag stellen.

[ Voor 12% gewijzigd door Creepy op 07-01-2016 13:50 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.