Ik zoek een?
Nieuwe televisie ter opvolging van onze Samsung 40F6670.
pricewatch: Samsung UE40F6670 Zilver
Wat is je budget?
600euro, mag best iets hoger zijn. maar Geen 900 a 1000euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk tv kijken,netflix,youtube,npo, uitzending gemist etc.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Samsung UE48J6200AW Zwart
pricewatch: Panasonic Viera TX-50CX700 Zilver of CX680
pricewatch: Samsung UE50JU6800W Zilver
Zullen vast nog veel meer goede toestellen zijn, maar deze bovenstaande toestellen vinden wij gewoon mooi. Ze zijn nu wel rond de 900euro, maar met de BTW dagen bij mediamarkt en BCC zullen ze goedkoper uitvallen.
Wij vinden de voet van onze televisie erg mooi, maar de toestellen van tegenwoordig hebben dit niet meer.
Willen wel de opname functionaliteit blijven behouden, hebben nu 2 tuners. Maar begrijp dat je met 1 tuner ook wel kan opnemen zolang de tv uitstaat of als je naar die zender zit te kijken.
Nieuwe televisie ter opvolging van onze Samsung 40F6670.
pricewatch: Samsung UE40F6670 Zilver
Wat is je budget?
600euro, mag best iets hoger zijn. maar Geen 900 a 1000euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk tv kijken,netflix,youtube,npo, uitzending gemist etc.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Samsung UE48J6200AW Zwart
pricewatch: Panasonic Viera TX-50CX700 Zilver of CX680
pricewatch: Samsung UE50JU6800W Zilver
Zullen vast nog veel meer goede toestellen zijn, maar deze bovenstaande toestellen vinden wij gewoon mooi. Ze zijn nu wel rond de 900euro, maar met de BTW dagen bij mediamarkt en BCC zullen ze goedkoper uitvallen.
Wij vinden de voet van onze televisie erg mooi, maar de toestellen van tegenwoordig hebben dit niet meer.
Willen wel de opname functionaliteit blijven behouden, hebben nu 2 tuners. Maar begrijp dat je met 1 tuner ook wel kan opnemen zolang de tv uitstaat of als je naar die zender zit te kijken.
- Kijkafstand is ongeveer 3,5meter.
- 4k is geen must, maar zou wel leuk meegenomen zijn.
- Hebben nu 40inch en willen wel een slag groter.
- Tv die we hebben heeft een 100Hz scherm, optimized naar 600Hz. Kwaliteit van dit toestel vinden we nu goed. Willen er niet op achteruit gaan qua scherm