Geluid tweakers.net film

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-07 21:54

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Topicstarter
Hoi Adjes,

Kunnen jullie het standard geluid niveau van de filmpjes die jullie afspelen drastisch verlagen ?
Het geluid niveau is namelijk super hoog in vergelijking met andere sites. Ik schrik me echt elke keer het leplazerus, het zit echt aan het niveau van gehoor beschadiging volgens mij.

Alvast bedankt voor het denken over deze request. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat mag de redactie bekijken. :)

Lieve Adjes => Geachte Redactie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat heb ik met de reclames ervoor ook, waarbij de volumestand niet eens onthouden wordt. Is een tijd terug wel een topic over gemaakt.

Maar dit is een van de redenen dat ik de volumeknoppen voor Flash en Firefox in de volumemixer van Windows helemaal op 0 heb staan, op "spontane" resets van Windows volumesetting na dan :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-07 21:54

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Topicstarter
Inderdaad vergeet nog wel is gewoon mijn volume uit te zetten voor het beginnen van filmpjes maar schiet ernaar toe bij de reclame. Het zou me niks verbazen als het richting gehoorschade gaat met een headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Als het geluid netjes onder de 0db is afgeregeld ligt het gewoon aan de andere sites

Ik heb er niet echt last van, maak ik gebruik gewoon de speaker van de laptop. Ik heb er eerder last van dat geluid soms te zacht is ;) niet zachter maken als het niet hoeft dus. Je kan het thuis altijd zachter zetten. Harder zetten "dan normaal" vereist dan weer rare bokkesprongen als je het onnodig zacht maakt

Ga gauw mailtjes schrijven naar de "andere sites" dat die het harder maken. meer dynamiek is beter. anders gooien we alleen maar bitjes weg

(en geen loudness-war van maken he, gewoon netjes tegen de 0db)

[ Voor 5% gewijzigd door Fish op 19-01-2016 21:04 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:11

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Niveau komt bij mij toch aardig overeen met Youtube. Nu kan je wel hier het geluid gaan verlagen, maar vervolgens zet iedereen het geluid harder op Tweakers, om vervolgens een explosie te krijgen wanneer je een filmpje open op bijv Youtube.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:58

crisp

Devver

Pixelated

Als het goed is zal de nieuwe player die momenteel in de testfase zit het volumeniveau onthouden :) (of dat niveau dan ook voor de reclames geldt weet ik nog niet, dat moet ik nog testen :p)

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-07 13:31

TradeMarkNL

Videoproducer
Ik kan je verzekeren dat de audio van al onze eigen videoproducties netjes onder de 0db ligt. Dus het zal toch echt aan de volumeregeling van het device liggen. Op het geluid van prerolls/reclames heb ik geen invloed, dus weet niet hoe het daar zit.
Pagina: 1